یادواره سرداران و ۲۰ شهید روستای ورنکش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع بسیجیان روستای ورنکش با اشاره به جایگاه والای شهدا، ماندگاری شهدا را نتیجه چشم پوشی آنان از جان و مال و حرکت در مسیر رضای الهی دانسته و گفت: هر حرکتی که مبنای الهی داشته باشد ماندگار شده و ارزش می یابد.

 

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد پاسداشت خون شهدا و تکریم خانواده های آنان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: خواسته شهدا از ما،  پیروی از ولایت فقیه و حرکت در مسیر اسلام و انقلاب است و هرکس از مسیر ترسیمی شهدا منحرف شود، هرگز سعادتمند نشده و مدیون خون شهدا خواهد بود.

 

 

 

 

 

   وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، مطالبه گری را حق مسلم ملت عنوان کرد و تلاش در رفع مشکلات معیشتی و فراهم سازی شرایط معقول زندگی برای عموم مردم را وظیفه ذاتی مسئولان دانست و افزود: خط اغتشاشگران از خط مطالبه گران جداست.

 

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد به سخنان تکان دهنده سردار سلیمانی در خصوص بی حرمتی انجام شده نسبت به پرچم کشور، اظهار داشت: تمامی این جریانات هتاکانه و ضد اسلامی و ضدانقلابی، طراحی شده از سوی دشمنان بود که توسط منافقین در کشور به اجرا درآمد اما حرکت هوشمندانه رهبری و بصیرت مردم، بار دیگر کام دشمن را تلخ و نقشه های او را به هم ریخت.

 

 

 

 

 

 

 

   یادواره سرداران و ۲۰ شهید روستای ورنکش با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از اقشار مختلف مردم، بسیجیان و جمعی از مسئولین در مسجد امام زمان(عج) این روستای توسط حوزه شهید چمران ترکمانچای برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

   خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *