مصاحبه فردای رئیس جمهور “دلار” را ارزان کرد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، نرخ دلار که با ورود دلارهای خانگی به بازار، کمی آرام گرفت و از کانال ۴۷۰۰ تومان به کانال ۴۵۰۰ تومان بازگشت هم اکنون با قیمت ۴۶۴۰ تومان مقابل پاساژ افشار معامله می شود.

عامل اصلی گرانی دلار در بازار طی روزهای اخیر کمبود ارز نقدی در بازار بوده و صراف ها علت اصلی را کمبود تزریق ارز از سوی بانک مرکزی در بازار می دانند و می گویند: اگر بانک مرکزی وارد بازار می شد قیمت از ۴۷۰۰ تومان عبور نمی کرد.

اما صراف ها و فعالان بازار اذعان کرده اند که از ساعتی قبل دلار نقدی در بازار زیاد شده و همین امر موجب آغاز سیر نزولی قیمت ها در بازار ارز شده است!  فعالان بازار می گویند: کسانی که دلار نقدی را وارد بازار کرده اند، خانه دار هستند که دلارهای خانگی را وارد بازار کرده اند.

مردمی که دلارهای خانگی را از ساعتی قبل در بازار ارز فروخته اند می گویند: دلار را از ۴۰۰۰ تا ۴۲۰۰ خریدیم الان می‌فروشیم تا ضرر نکنیم؛ این افراد می گویند: فردا رییس جمهور قرار است از تلویزیون با مردم صحبت کند و احتمالاً بعد از آن دلار ارزان شود.

 هم اکنون صرافی ها دلار را با قیمت ۴۶۴۰ تومان، یورو را با قیمت ۵۸۵۰ تومان و پوند انگلیس را با قیمت ۶۲۷۱ تومان و درهم امارات متحده عربی را با قیمت ۱۲۳۵ تومان به مردم می فروشند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *