جلسه بحث و بررسی مشکلات مسکن مهر صبا شهر میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  فرماندار ویژه میانه در این جلسه از تعاونی مسکن مهر صبا شهر خواست تا نسبت به تصفیه حساب با پیمانکار قبلی (شرکت طرح آوران) و پرداخت صورت وضعیت پیمانکار مذکور و همچنین اصلاحات مربوطه اقدام نماید.

 

 

 

 

 

حمید شکری تاکید کرد: شرکت طرح آوران باید کارگاه را به تعاونی مسکن مهر صبا شهر تحویل داده و تعاونی مذکور نیز حداکثر تا روز چهارشنبه این هفته نسبت به فعال سازی کارگاه و ادامه عملیات اجرایی اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

وی اضافه کرد: مدیرعامل تعاونی مسکن مهر صبا شهر نیز باید نسبت به تکمیل پرونده متقاضیان باقی مانده و ارسال اطلاعات آن ها به اداره راه و شهرسازی جهت ثبت در سامانه مسکن بمنظور افزایش میزان وام واحدهای مسکونی اقدام و حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ جلسه کلیه نواقصات موجود را مرتفع سازد.

 

 

 

 

 

 

 

شکری افزود: با توجه به تصفیه حساب مدیر عامل سابق شرکت تعاونی مسکن مهر صبا شهر با برخی از اعضای تعاونی مذکور بدون تعیین فرد جایگزین، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان باید نسبت به پیگیری موضوع از مراجع قضایی اقدام کند.

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار ویژه میانه گفت: بانک مسکن شعبه مرکزی میانه نیز باید پس از فعال شدن کارگاه نسبت به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به تعاونی یاد شده حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ این جلسه اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

وی در ادامه با توجه به عدم تکمیل ظرفیت مساکن مهر تعاونی صبا شهر از مدیر عامل تعاونی مذکور خواست تا نسبت به شناسایی و معرفی افراد جایگزین اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

در این جلسه مقرر گردید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری لازم از ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان جهت معرفی افراد جایگزین از افراد تحت پوشش ادارات مذکور به عنوان فرد جایگزین واحدهای مسکونی باقی مانده تعاونی مسکن مهر صباشهر اقدام لازم را معمول دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان موظف به تعیین تکلیف مصالح پایکار در تعاونی مسکن مهر صبا شهر شد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *