نصب دوربین های مداربسته در سطح بخش کندوان

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمود زرین خالی بودن خانه ها و عدم وجود تدابیر امنیتی را بهانه ای برای مورد سرقت قرار گرفتن منازل دانست.

 

 

 

 

 

 

وی به اقدامات نیروی انتظامی در زمینه مقابله با سرقت ها اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات آموزشی به تنهایی کافی نبوده و  با توجه به لزوم آموزش همگانی و فرهنگ سازی، جلسات متعددی با حضور اهالی در سطح بخش برگزار شده، زرین اضافه کرد: در این راستا نیروهای انتظامی و نظامی و گشت زنی محله محور اهالی همواره با کنترل و نظارت مستمر عرصه را برای حضور سارقان تنگ نموده اند.

 

 

 

 

 

 

 

بخشدار کندوان استفاده از تجهیزات بازدارنده نظیر قفل های ضد سرقت، نصب زنگ اعلام خطر برای اماکن و نیز استفاده از دزدگیر و قفل فرمان در خودروها را امری کاربردی در تمام دنیا دانست وافزود: سارقان از سرقت اموالی که دسترسی به آنها مستلزم صرف زمان و عبور از امکانات امنیتی باشد صرف نظر کرده  و به دنبال مواردی هستند که نکات ایمنی و بازدارنده را رعایت نمی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

زرین با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی در وقوع جرائم بی تاثیر نیستند گفت: در این بخش با تکیه بر اقتصاد مقاومتی ضمن استقبال از صاحبان سرمایه به دنبال رونق اقتصادی و ایجاد زمینه برای اشتغالزایی هستیم.

 

 

 

 

 

 

وی با اشاره به تغییر خطوط انتقال برق از مسیر هوایی به زمینی افزود: با توجه به اینکه در برخی موارد کابل های برق مورد توجه سارقان قرار گرفته اند تغییر نحوه انتقال خطوط و تغییر نوع کابلهای خطوط انتقال از مسی به آلومینیومی به عنوان عامل بازدارنده سرقت در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *