سرمایه اصلی نظام، اعتماد و اعتقاد مردم است/حرمت شکنی به مقدسات و باورهای مردم، فضای مه آلود فتنه ۸۸ را شفاف کرد

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در همایش بصیرت افزایی شهر ترکمانچای میانه با بیان اینکه فتنه، تهدید، آسیب و چالشی جدی برای نظام است و حمایت از فتنه گران، موجب بازپروری فتنه شده و خود به چالشی دیگر مبدل می شود، اظهار کرد: کمترین حکم قابل اجرا برای فتنه گران، حکم اعدام است و کسانی که می خواهند با عوام فریبی فتنه گران را از حصر بیرون بیاورند، حامیان فتنه اند و هدفی جز محاربه با نظام ندارند.

 

 

 

 

   حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: حمایت از فتنه گر، بازتولید فتنه را در پی دارد و این فتنه، فتنه ای خطرناکتر است.

 

 

 

 

 

   وی با اشاره به اهداف براندازانه دشمن گفت: دشمن می خواهد با تقویت و حمایت از گروه ها و جریانات اجتماعی متمایل به غرب، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند و هدف از راه اندازی فتنه ۸۸ نیز جز براندازی نظام، چیز دیگری نبود.

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام کاملی فر، با بیان اینکه اعتقاد و اعتماد مردم به نظام، سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: هر چه حمایت مردم از نظام، قویتر و عمیق تر باشد، سرمایه های آن بیشتر و قدرت و صلابت آن افزونتر می شود.

 

 

 

 

 

 

   وی با اشاره به اینکه ما در ۹ دی فتنه را متوقف کردیم ولی خاموش نشده و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عده ای می خواهند با روشی جدید راه فتنه گران را ادامه دهند لذا هر جریان، گروه و شخصی که با همان روحیه خودمحوری، لجاجت و توهم قدرت سران فتنه، اگر امروز هم ظهور و بروز کند، خطرناک و فتنه انگیز است و باید مقابلش ایستاد.

 

 

 

 

 

 

    مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا افزود: نباید اجازه دهیم کسی با ادعای عدالت گستری یا هر ادعای دیگر، رهبری و ساز و کارهای نظام را زیر سوال برده و فضای آرامش سیاسی جامعه را برهم زند.

 

 

 

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا  همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان میانه در همایش بصیرت افزایی کارکنان تیپ ۳۶ پمکای میانه نیز با واکاوی جریان فتنه ۸۸، پیشگیری از فتنه های پیش رو را نتیجه کالبد شکافی کنونی فتنه دانست و اظهار کرد: باید حقایق جریانات فتنه ۸۸ و حماسه عظیم ۹ دی، بازخوانی و کالبد شکافی شود تا دچار فتنه ای دیگر نشویم.

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام حسن کاملی فر با بیان اینکه در زمان فتنه، تشخیص حق از باطل، بسیار سخت است و بسیاری از مردم در فضای غبارآلود فتنه راه را گم کرده و به فتنه گران می پیوندند، گفت: اگر مدیریت، صبر، درایت، موضع گیری های کیاسانه و روشنگری های رهبری و از آن طرف حرمت شکنی های جاهلانه فتنه انگیزان نبود، معلوم نبود چه بر سر سلامتی نظام می آمد.

 

 

 

 

 

   وی با اشاره به عظمت فتنه ۸۸ در تاریخ انقلاب اسلامی و قدرت بالای براندازانه آن، فتنه گران را سرمایه های دشمنان غربی عنوان کرد و افزود: آنها دریافته اند که با تضعیف قوای نظامی، ایجاد تحریم ها و تروریست خواندن سپاه می توانند به اهدافشان برسند و تمام تلاششان را در این راه مصروف می دارند.

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی در جنگی بی سابقه و طولانی، وجود رهبران الهی و اعتقادی و فرماندهان نظامی معتقد و متعهد، تبدیل تحقیرها و تهدیدات نظامی در عین تحریم های سخت و پیچیده به قدرت ملی و فرا منطقه ای و قدرت بازدارندگی و نفوذ و بالندگی بی نظیر در سطح جهانی را از مهمترین این دستاوردها برشمرد و افزود: اینها زمانی اهمیت بیشتر می یابند که بدانیم ما در اوج محدودیت ها، تحریم ها و فشارها به این دستاوردها رسیده ایم.

 

 

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا با بیان اینکه فتنه ۸۸ برای نابودسازی این دستاورها و بسیاری از دستاورهای دیگر طراحی شده بود، حماسه ۹ دی را حماسه ای بسیار بزرگ شکل گرفته از بصیرت و حرکت مردمی عنوان کرد و افزود: در حماسه ۹ دی پرده ها کنار رفت، فضا شفاف و پاک شد و مردم نشان دادند که اگر چه در انتخاب افراد، اختلاف نظر دارند اما پیوندشان با ولایت و نظام، یک پیوندی محکم، مستحکم و غیرقابل گسست است و این حماسه، رفراندومی بزرگ برای دفاع از نظام، آرمانها و ولایت فقیه بود.

 

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *