آمریکا برای حمله خونین به کره شمالی برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش میانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس در گزارشی به قلم بن ریلی اسمیت نوشت: این روزنامه به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد آمریکا در حال برنامه ریزی برای حمله به کره شمالی با هدف متوقف کردن برنامه‌های تسلیحات هسته‌ای و موشکی پیونگ یانگ است.

منابع آگاه به این روزنامه گفتند کاخ سفید در ماههای اخیر با ناامیدی و ترس از اینکه دیپلماسی برای حل مسئله کره شمالی کارساز نیست، آمادگی‌ها را برای راه حل نظامی «بطور چشمگیر» تشدید کرده است. یکی از گزینه‌ها، نابود کردن سایت آزمایش موشکی کره شمالی قبل از استفاده پیونگ ‌یانگ از آن برای انجام آزمایش‌های جدید است. انبارهای سلاح نیز ممکن است هدف قرار گیرد.

در ادامه گزارش آمده است این امید وجود دارد که نیروهای نظامی آمریکا به کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) نشان دهند که آمریکا در مورد توقف پیشرفت بیشتر هسته ای و ازسرگیری مذاکرات «جدی» است.

سه منبع -شامل دو مقام سابق آمریکایی آگاه از این مسئله و یک مقام دولتی کاخ سفید- این موضوع را تائید کرده اند که گزینه های نظامی مطرح است.

منابع آگاه همچنین گفتند: «پنتاگون تلاش می کند تا گزینه ‌هایی را پیدا کند که بتواند علیه کره شمالی اقدام کند، توجه آنها را جلب کند و به آنها نشان دهد که ما جدی هستیم».

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *