نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه لازمه برپایی حکومت امام زمان (عج) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه ، روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ،ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج ، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف تاکید کرد.
امام جمعه میانه با بیان این موضوع که هفته بسیج مناسب ترین فرصت جهت زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در بین آحاد ملت و خصوصاً جوانان است ، افزود : حل مشکلات و سرعت بخشیدن به پیشرفت همه جانبه کشور ، مستلزم نشر و گسترش فرهنگ بسیجی می باشد .
حامدی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه های علمی و نظامی و دست یابی به تکنولوژی های روز جهان با اشاره به کارشکنی های کشورهای سلطه گر ، جلوگیری از عدم تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های خاص علمی را نشانه تنگ نظری و توطئه گری های این کشور ها در جلوگیری از دست یابی جمهوری اسلامی ایران به این فناوری ها عنوان کرد .
وی لازمه بر پایی حکومت امام زمان (عج) در جامعه اسلامی را پایبندی به اصول و ارزشهای نظام و انقلاب برشمرد و تاکید کرد : مولفه های فرهنگ بسیجی باید در میان نیروهای بسیجی مشخص و اجرایی گردد .
امام جمعه میانه ، خود سازی ، ایثار و بصیرت و فعالیت در عرصه های مختلف از جمله فعالیت سیاسی به دور از جناح داری را از شاخصه های اصلی نیروهای بسیجی از دیدگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: عنوان بسیج در جامعه باعث افتخار و پاسداری از خطوط قرمز نظام و انقلاب است .
گفتنی است در این جلسه در خصوص نشر و گسترش فرهنگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای  و مشاوره های قبل ازدواج و عملیاتی ساختن آن توسط ادارات ذی ربط تاکید و بر در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر شهرستان میانه و همچنین بررسی مشکلات مساجد شامل احداث و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان تصمیم گیری شد .
امام جمعه میانه در پایان با مهم شمردن مصوبات و دستورالعمل های شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر این موضوع که مسئولین و اعضای این شورا باید آنها را در دستور کار خود قرار دهند ، اجرایی شدن آنها را وظیفه تک تک افراد و آحاد جامعه برشمرد .

 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه 1393/08/29
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه 1393/08/29

IMG_6834 IMG_6835 IMG_6836 IMG_6837 IMG_6838 IMG_6839 IMG_6840 IMG_6841 IMG_6843

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *