اهدای کاپشن و کفش به دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان میانه+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی میانا به نقل از تسنیم، صبح امروز صدها عدد کاپشن و کفش زمستانی به همت سپاه شهرستان میانه در بین دانش‌آموزان مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

جعفر غیابی در حاشیه این برنامه، با اشاره به اینکه “محرومت زدایی” جزو اولویت‌های کاری سپاه است، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا، سپاه شهرستان میانه همواره در تلاش است تا دانش‌آموزان مناطق محروم این شهرستان ازلحاظ اقلام گرمایشی هیچ کمبودی نداشته باشند.

فرمانده سپاه میانه بابیان اینکه ۱۵ پروژه عمرانی در دهستان “کاغذکنان شمالی” توسط سپاه میانه اجرا شده است، افزود: این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهرستان میانه  جهت محرومیت‌زدایی در فاز اول صورت گرفته است و در تلاش هستیم تا در خدمت بی‌منت به مردم و محرومیت‌زدایی قدم‌هایی مؤثرتری برداشته و تعداد پروژه‌های عمرانی خود را افزایش دهیم.

 توزیع کاپشن و کفش زمستانی در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان میانه توسط سپاه برای چندمین بار است که صورت می‌گیرد و این امر خیر همچنان ادامه دارد.

تصاویر از محمد زینالی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. ساغ اول سپاه

  2. امیدواریم در داخل شهر میانه نیز به محرومترین مدرسه شهر دبستان شهید باهنر نیز التفاتی نموده و از این امکانات اهدایی رهبری معظم به کودکان بی بضاعت دانش آموز این مدرسه واقع در حاشیه شهر(خ ارتش و خ بعثت) نیز اهدایی بیاورند. چون هیچ مسئول دولتی و … نداده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *