آلودگی به فضای مجازی، شیب فروپاشی خانواده ها را تندتر کرده است

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی بسیجیان حوزه کوثر شهر ترک با بیان ابزارها و اهداف دشمن از جنگ نرم، فروپاشی خانواده های جوامع اسلامی را از مهمترین این اهداف برشمرد و گفت: دشمن می خواهد با ناکارآمد نشان دادن ارزشهای والای انسانی و اسلامی، فرهنگ بی بند و بار غربی را جایگزین فرهنگ ناب اسلامی کند.

 

 

 

 

 

 

 

   سیدمجتبی مرتضوی با برشمردن مصادق بارز هجمه فرهنگی دشمن، گفت: فضای مجازی، افراد را به خود مشغول کرده و خانواده و افراد جامعه را از هم دور کرده است و متاسفانه برخی از رسانه ها و ابزارهای تبلیغی داخلی نیز با اجرای برخی برنامه ها، خواسته یا ناخواسته، اهداف دشمن را دنبال می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   وی از بین رفتن قبح گناه در جامعه و عادی سازی آن توسط عده ای سودجو را از دیگر مصادیق هجمه های دشمن تلقی کرد و افزود: آمار اعتیاد، ایدز و طلاق در جامعه رو به افزایش است و باید مسئولین امر، چاره ای مناسب اندیشیده و مردم نیز آگاهی های لازم را در این خصوص دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   همایش بصیرت افزایی با موضوع جنگ نرم و با حضور ده ها نفر از خواهران بسیجی پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه کوثر در شهر ترک میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: زهرا مددی

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *