برپایی نمایشگاه طراحی سیاه قلم در دانشگاه آزاد اسلامی میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  ندا مرسل زاده هنرمند نقاش و با ذوق شهرستان میانه و برپا کننده این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه آثاری از چهره ها و شخصیت های مختلف در قالب تابلو، به صورت سیاه قلم طراحی و نقاشی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۱ لغایت ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۶ به مدت ۵ روز در معرض دید علاقه مندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

مرسل زاده با اشاره به موضوع نمایشگاه ادامه داد: تعداد ۳۰ تابلو نقاشی از چهره ها و شخصیت ها از جمله هنرمندان شهر در این نمایشگاه، که در قید حیات هستند به چشم می خورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

وی ادامه داد:  دوست نداشتم و ندارم بعد اینکه هنرمندی یا دوستی از پیش ما رفت شروع به قاب کردن خاطراتشان بکنیم. این درختان بهاری زمانی سبز و شکوفه هستند که قبل از پاییز و خزان شدن، آنها را قاب کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

هنرمند جوان میانه ای بیان کرد: من با پاییز احساس صمیمیتی خاص دارم، خاطره های تلخ و شیرین این فصل را دوست دارم، ریزش هر برگی، جلوه هر رنگی برایم هزاران معنی تازه و انعکاس تازه ای دارد.

 

 

 

 

 

 

 

مرسل زاده با بیان اینکه هر رویدنی را، هر زایشی را، هر بودنی را عاقبت خزانی می رباید گفت: من دوست دارم پرتره کسانی را که اکنون برایم زنده هستند و لبخند و نگاه و صدایشان را که دارم، تا آشوب خزان نبرده، بر قاب هنرم نقش بندد.

 

 

 

 

 

 

 

او خاطر نشان کرد: این دوستان، هنرمندان و استادان وادی هنر، برای من یک اثر دلکش و جذاب، یک کتاب جاوید و یک خالق هنری آشکار و بیاد ماندنی هستند که همواره از آنان، قطره ای از دریای هنر آموخته ام.

 

 

 

 

 

 

وی در یک جمله احساسی در مورد هنرمندان بیان کرد: نمی خواهم عزیزان هنرمندم را به خزان زندگی از دست بدهم. می خواهم همواره بر قاب زندگیم لبخند شان را ببینم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ندا مرسل زاده به مدت ۵ ترم تخصصی طراحی و رنگ روغن زیر نظر استادان مجرب دانشگاه تهران هنرآموز بوده و مدرک مربی گری را از این دانشگاه اخذ کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

برپایی نمایشگاه های گروهی و انفرادی با عناوین شهریاران، فانوس و کانون بسیج، نمایشگاه مشترک طراحی، سفالگری و خطاطی با همسر هنرمند خود و هنرجویان هنرهای تجسمی دانشگاه تهران در شهرستان میانه از دیگر فعالیت های هنری و افتخارات وی هست.

 

 

 

 

 

 

 

 

مرسل زاده در پایان از زحمات و مساعدت دکتر علی سلیمی شاملو رئیس، معاونت دانشجویی و فرهنگی و مسئولین حوزه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *