روحانیون باید مراقب دسیسه های تفرقه افکنانه دشمن باشند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام عبدالله محمّدی در جمع ده ها نفری طلاب، طی سخنانی وحدت را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و آن را عامل پیشرفت و تحول دانست.

 

 

 

 

 

 

 

   امام جمعه میانه ایجاد تفرقه در بین مسمانان را هدف استکبار عنوان کرد و گفت: آنها می خواهند با ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل تسن، ظلم و چپاولگری و سیطره خود را در جهان افزایش دهند.

 

 

 

 

 

 

 

   وی تصریح کرد: فکر و اندیشه ناب حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) بر وحدت مسلمانان در برابر کفار متمرکز بوده و مانعی بزرگ بر سر راه تفرفه افکنان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام محمدی جنایات اخیر در کشورهای مختلف علی الخصوص سوریه، عراق، یمن، افغانستان و پاکستان را از دسیسه های دشمن و نتایج اتاق های فکری آنان دانست و افزود: بوجود آمدن طالبان، داعش و امثال آنها  به خاطر از بین بردن مسلمانان و اسلام ناب می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

   امام جمعه میانه وظیفه روحانیت را ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن و ایفای نقش روشنگری مردم نسبت به افکار ناپاک و پلید دشمن، در مساجد و محافل عمومی قلمداد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، همایش مقابله با با تشیع لندنی و تسنن آمریکایی با حضور ده ها نفر از طلاب و روحانیون در دفتر امام جمعه شهرستان میانه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *