فرمانده جدید بسیج طلاب شهرستان میانه معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج طلاب شهرستان، بر لزوم به روز بودن و بصیرت افزایی طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت: بسیج طلاب به عنوان سکان داران هدایت جامعه، الگوی عملی دیگر بسیجیان و آحاد مردم بوده و در اوّل خط مقدّم قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

  حجت الاسلام حسن امیرنژاد با هشدار نسبت به تهدیدات فرهنگی دشمن علیه جوامع اسلامی، طلاب را به آمادگی کامل فکری، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی فراخواند و تاکید کرد: طلاب و روحانیت باید ارتباطی تنگاتنگ با پایگاه های بسیج و جوانان داشته باشند و نسبت به آگاه سازی جامعه اهتمام ورزند.

 

 

 

 

 

 

 

   وی افزود: یکی از تهدیدات امروز دشمن در هفته وحدت، جریان انحرافی تشیع لندنی و تسنن آمریکایی می باشد که وظیفه روحانیت، آگاه سازی جوانان و آحاد جامعه با انجام روشنگری های لازم است.

 

 

 

 

 

 

   حجت لاسلام حسن امیرنژاد در پایان ضمن قدردانی اززحمات حجت الاسلام علی عیسی زاده در طول دوره تصدی گری بسیج طلاب میانه، حجت الاسلام مسعود ساعدی را به عنوان فرمانده بسیج طلاب شهید بهشتی میانه انتصاب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج طلاب شهید بهشتی میانه با حضور جمعی از طلاب و مسئولین شهر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *