آماده‌‌سازی تاکسی‌های شهر اسکو جهت میزبانی از رویداد تبریز ۲۰۱۸

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری اسکو، بابک شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح آماده سازی تاکسی‌های شهر اسکو شامل چندین بخش مختلف خواهد بود که از جمله می‌توان به نوسازی ایستگاه‌های تاکسی و تجهیز آنها به نقشه راهنمای گردشگری و برگزاری کلاس‌های آموزشی توجیهی فرهنگ برخورد با گردشگران و همچنین نصب تابلوهای هزینه کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف شهر به دو زبان فارسی و انگلیسی و با مبنای واحد پولی ریال اشاره کرد.

وی به فرهنگ سازی مناسب و تبیین رویکردهای اساسی در زمینه تکریم گردشگران و برخورد مناسب با آنها تاکید و افزود: تمهیدات لازم باید به سمت و سویی سوق داده شود که گردشگر با دیدگاه و چشم‌انداز مثبت از شهر خارج شود.

شهردار اسکو با اشاره به مدت زمان کم باقی مانده به این رویداد و منابع مالی محدود شهرداری اسکو، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم با تکیه بر امکانات در اختیار و بهره مندی از ظرفیت‌های بالفعل در دو بخش فرهنگ سازی و تبلیغات، شهر را برای میزبانی از گردشگران تبریز ۲۰۱۸ آماده کنیم چراکه اسکو با وجود کندوان در رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸جایگاه ویژه‌ای دارد.

شریفی با تاکید بر لزوم جذب حمایت و مشارکت‌های مردمی و اجرای برنامه‌های همفکری و بهره مندی از ظرفیت بزرگ مردمی اسکو، گفت: منابع مالی شهرداری جهت رفع کمبودها محدود است و در صورت مشارکت همگانی مردم و ادارات می‌توان مسائل و چالش‌ها را مرتفع و شهر را آماده پذیرش گردشگر کرد.

رزم افروز مسئول واحد حمل و نقل و تاکسیرانی اسکو نیز ضمن اعلام آمادگی کامل واحد حمل و نقل و تاکسیرانی در تأمین و پوشش‌دهی تمامی مسیرهای شهر جهت رفاه حال همشهریان و مسافرین عزیز، در خصوص اخذ مجوزهای لازم از شورای ترافیک شهرستان جهت پوشش دهی ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیرها و مناطق هدف گردشگری نیز ابراز امیدواری کرد تا بتوان از تمامی پتانسیل‌های شهر در این رویداد بزرگ بهره‌برداری کرد.

گفتنی است شهر اسکو با دارا بودن نزدیک به ۱۵۰ دستگاه تاکسی که حدود یک سوم آن در مسیر اسکو -تبریز و بالعکس تردد می‌کنند در حال تجهیز و نوسازی ناوگان فرسوده و قدیمی نیز می‌باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *