استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان میانه سفر کرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مجید خدابخش استاندار آذبایجان شرقی که پیشتر  در جریان مراسم افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی سفری چند ساعت به میانه داشت، ظهر امروز پنجشنبه یکم آذرماه ۹۶ طبق برنامه اعلام شده از ساعت ۱۳ برای دومین بار از زمان استانداری خود وارد شهرستان میانه خواهد شد.

 

 

 

 

مراسم استقبال از خدابخش در محل میدان فرقانی واقع در ورودی شهر میانه از سمت تبریز با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

 

استاندار آذربایجان شرقی قرار است قرار بود بعد از مراسم استقبال به منظور بازدید از کیلومتر یک تا پنج راه آهن میانه_تبریز از این پروژه بازدید کند، که فعلا این برنامه منتفی شد.

 

 

استاندار در ابتدای سفر خود برنامه کارخانه خوارک دام و طیور بهین دانه (شهرک صنعتی توسعه و عمران) واقع در ابتدای جاده ترک را افتتاح کرد.

 

 

 

کارخانه خوراک دام و طیور شرکت بهین دانه آذربایجان که کار ساخت آن از سال ۹۳ شروع شده بود با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اسمی ۱۲۰ هزار تن در سال با اشتغال زایی ۵۰ نفر مستقیمو  ۱۰۰ نفر غیر مستقیم با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۰۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *