هر مدیری که تفکر بسیجی نداشته باشد، قادر به خدمت نخواهد بود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع صدها نفری مردم، مسئولین و بسیجیان شهرستان میانه در مسجد جامع این شهر، گفت: بسیج، تفکری پاک، ناب و معجزه گونه ای است که از قلب مبارک حضرت امام(ره) تراوش کرده و اکنون به رشد و بالندگی رسیده و مرزها را درنوردیده است.

 

 

 

 

 

   وی هدف از تشکیل بسیج را حفظ و حراست از انقلاب، هویت و دستاوردهای آن دانست و افزود: امروز بسیج گستره ای بسیار وسیع داشته و متعلق به تمامی اقشار جامعه است و اقتدار نظام و انقلاب، ثمره وجودی آن می باشد.

 

 

 

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان الگوپذیری حرکت های ظلم ستیزانه در جهان علیه استکبار از فرهنگ بسیج، تصریح کرد: امروز دنیا حیران عملکرد بسیج است و بسیج خواب را بر چشم دشمنان، حرام کرده است.

 

 

 

 

 

 

   وی در ادامه با تشریح بخشی از فعالیت های سپاه میانه در طول هفته بسیج، از احداث خانه های محروم، سرویس های بهداشتی و مساجد، توسط بسیج در طول این هفته خبر داد و افزود: بسیج همواره پشت سر ولایت در حال انجام وظیفه است و کمک به زلزله زدگان و جمع آوی و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی بسیجیان به این مصیبت دیدگان از دیگر فعالیت های بارز بسیج است.

 

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *