بسیج ظرفیتی بی انتها و بزرگترین قدرت بازدارندگی در برابر استکبار است

به گزارش پایگاه خبری _تحلیلی میانا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در خطبه های نماز جمعه ۳ آذرماه شهر میانه با اشاره به این موضوع که ایجاد عدالت اسلامی در جامعه یکی از بزرگترین واجبات است، افزود: امیدوارم تمامی آحاد جامعه بویژه خدمتگزاران مردم به این موضوع عمل کرده و توجه ویژه ای بدان داشته باشند.

 

 

 

 

امام جمعه میانه با اشاره به قرار گرفتن در هفته بسیج به اهمیت این قوای مردمی و تاثیر گذار در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج ظرفیتی بسیار ارزشمند است که توانسته کشور را از گزند دشمنان محفوظ بدارد.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: امروز بسیج با بصیرت و انسجام توانسته بصورت جهانی در مقابل استکبار تا دندان مسلح ایستادگی و آن را شکست دهد.

 

 

 

 

 

امام جمعه میانه با اشاره به موضع حمایتی رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین و دولتمردان در خصوص برجام، گفت: حتی لاریجانی نیز هم اکنون با تغییر نگرش و بیانات خود از سیاست های اشتباه اتخاذ شده در خصوص مسئله برجام انتقاد می کند و می گوید: ما در برجام در گران دادیم و آبناب گرفتیم.

 

 

 

 

 

محمدی با بیان اینکه پس از گذشت حدود ۴۰ سال از پیرزوی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام خمینی (ره) ، شاهد گسترش این شجره طیبه در بین مسلمانان جهان هستیم، افزود: خوشبختانه در سایه رهبری های ولی فقیه زمان و سرداران رشید اسلام امروز توفیق پیروزی بر داعش نصیب جبهه حق شد.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام محمدی بار دیگر بر لزوم بسیج تمامی قوای کشور در مقابل زور گویی های کشورهای غربی تاکید کرد و اظهار داشت: کشور همواره در سایه وحدت و تکیه بر توان داخلی توانسته از بسیاری مشکلات و بحران ها سربلند بیرون آید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *