بسیجیان با شکست داعش ثابت کردند که تفکر بسیج، تفکری شکست ناپذیر است

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  حجت الاسلام عبدالله محمدی در دیدار با کارکنان سپاه میانه و جمعی از فرماندهان بسیج با بیان اینکه بسیجیان در مقابله با داعش با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر ابرقدرت های غرب و شرق و استکبار ایستادند، اذعان کرد: این پیروزی نشان داد که رسیدن به عدالت و شکست حکومت های ظلم و جور در جهان، امری است شدنی و تنها سلاحی که برای آن لازم است داشتن سلاح تفکر و فرهنگ بسیج است.

 

 

 

 

 

   وی تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی نبود و ما با این تفکر در جبهه های نبرد با داعش حضور نمی یافتیم یقینا اکنون در داخل مرزهایمان با آنان روبرو بودیم.

 

 

 

 

 

    امام جمعه میانه با بیان اینکه بسیج با درایت و دوراندیشی امام راحل(ره) ایجاد شد و با حمایت و مدیریت مقام معظم رهبری به بالندگی لازم رسید، اظهار کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی معترف قدرت بسیج و اوج عزت و سربلندی این تفکرند و بر صحت راه بسیج پی برده اند.

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام محمّدی افزود:  به برکت اسلام و حضور بسیج در عرصه های مختلف جامعه ای استوار و پا برجا داریم.

 

 

 

 

 

   وی بر نهادینه سازی تفکر بسیج در جامعه تاکید کرد و از قشر بانوان بسیج به عنوان کانون های تربیت یاد کرد و از آنان خواست تا برای ایفای نقش خود در تربیت افراد صالح و گسترش تفکر بسیج در جامعه، مساجد را پایگاه های خود قرار داده و فعالیت خود را دو چندان سازند.

 

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد در ابتدای این دیدار با بیان اینکه هر کجا تفکر و فرهنگ بسیجی جاری است، پیشرفت و آبادانی حاکم می باشد، گفت: همانگونه که از نام بسیج پیداست، این نیرو در تمامی صحنه ها حاضر بوده و الگوی تمامی اقشار جامعه و نهادهاست.

 

 

 

 

 

 

  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت، حزب الله، حشد الشعبی، فاطمیون و … را ناشی از تفکر بسیج انسته و از بسیج به عنوان نیرویی مطیع و گوش به فرمان رهبری یاد کرد و افزود: اکنون زمان، زمان اتحاد و وحدت بین مسلمانان و اقشار مختلف جامعه در برابر استکبار جهانی است.

 

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *