توزیع کاپشن و کفش در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان میانه +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، همزمان با  هفته بسیج تعداد زیادی کاپشن و کفش با حمایت های مالی بنیاد برکت به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به همت سپاه ناحیه  میانه در بین دانش آموزان مناطق محروم بخش های مختلف این شهرستان توزیع شد.

 

 

جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه به همراه مسئول بسیج سازندگی و مسئول دفتر بسیج دانش آموزی این شهرستان با حضور در مدارس دور افتاده و محروم مقاطع مختلف روستاهایی کاپشن و کفش های خریداری شده را در بین دانش آموزان دختر و پسر توزیع کردند.

 

 

سرهنک پاسدار غیابی با اشاره رسالت اصلی سپاه و بسیج در رفع چهره محرومیت از نقاط دور افتاده شهرستان، اظهار داشت: در روزهای پاییز و با نزدیک شدن به ایام سرد سال  تلاش داریم که نیازها و کمبودهای دانش‌آموزان نیازمند شهرستان از جمله کاپشن و کفش رفع شود تا دغدغه‌ای برای این موارد نداشته باشند.

 

 

 

 

فرمانده سپاه میانه با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا شرایط مناسب تحصیلی برای همه دانش‌آموزان فراهم شود، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی شهرستان نیز در این زمینه احساس وظیفه کرده و برای رفع مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم وارد عمل شد.

 

 

 

 

 

غیابی با بیان اینکه بیش از ۲۹ روستای شهرستان میانه در طول هفته بسیج و بعد از آن شامل اجرای این طرح خواهند شد، اظهار داشت: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به نیازمندان و مردمان مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

عکاس و خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *