جمع آوری و ارسال کمکهای مردم شهرستان میانه به مناطق زلزله زده غرب کشور+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، در این روزها که هموطنان ما دچار آسیب و مصیبت شده اند مردم نوعدوست شهرستان میانه از زن و مرد و کوچک و بزرگ، هرکس به هر طریقی با آلام و رنج و مصیبت زلزله زدگان هم دردی و همراهی می کنند.

 

مردان و جوانان برومند بسیج و جمعیت هلال احمر در کنار سایر نهادهای و دستگاه های خدمات رسان بدون وقفه و بصورت شبانه روزی در سطح شهر و روستا مشغول جمع آوری کمکهای نقدی و جنسی مردم سخاوت مند شهرستان هستند و دختران و زنان این دیار نیز بصورت جمعی با کمک رسانی در جمع آوری و بسته بندی اقلام رسیده، مردان و جوانان را همراهی می کنند.

 

 

 

سیل کمکهای نقدی و جنسی مردم این شهرستان بدون کمترین وقفه ادامه دارد، جوانان و فعالان اجتماعی و فرهنگی در کنار امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر مشغول بسته بندی و ساماندهی این کمکها برای ارسال به مناطق زلزله زده هستند.

 

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه، ضمن قدردانی از حس انسان دوستی و کمک به هم نوع و همطونان مسلمان با بی نظیر دانستن کمکهای مردم این شهرستان گفت: طی روزهای گذشته تعداد ۸ تریلی از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از شهرستان میانه راهی این مناطق شده است.

 

 

 

عزتی افزود: به دلیل حجم بسیار بالای کمکها  جمع زیادی از جوانان و مردم همیشه در صحنه شهرستان میانه به یاری ما شتافته اند.

 

 

 

وی تصریح کرد: این کمکها شامل چادر، پتو، پوشاک، اقلام مختلف دارویی، شیر خشک و پوشاک بچه، آب معدنی، انواع کنسرو، زیرانداز، بیسکویت، نان و کلوچه محلی، خرما و اقلام دیگر بوده است.

 

 

به گزارش میانا طبق آخرین خبرهای منتشر شده، تعداد کشته های زلزله در کرمانشاه تاکنون به ۴۳۲ نفر و آمار زخمی ها نیز به ۹۳۹۷ نفر رسیده است.

 

 

زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷٫۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۳۳٫۹ کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

 

 

 

 

 

 

عکاس و خبرنگار: امید کوهی

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *