ارائه ۶ دستاورد تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی میانه در نمایشگاه ربع رشیدی تبریز

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  عباس نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: پنجمین جشنواره و نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز (RINOTEX 2017) که از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار شد دستاوردها و طرح های تجاری سازی شده مربوط به اعضای شرکت های فناور مرکز رشد واحدهای فناوری و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی ارائه شدند.

 

 

 

 

 

عضو هیات علمی گروه مهندسی برق واحد میانه در خصوص مهم ‌ترین ویژگی ‌های این نمایشگاه و جشنواره گفت: ارائه طرح های فناورانه تجاری سازی شده، زون بندی تخصصی طرح ها، حضور سرمایه‌گذاران، صنعت‌گران، نخبگان، مشتریان طرح های فناوری و مدیران دستگاه‌ های اجرایی و همچنین حضور صندوق‌ های سرمایه‌گذاری و سازمان‌ های حمایتی، حضور تشکل ‌های تولیدی و دستگاه‌ های اجرایی برای معرفی نیازهای فناوران، راه ‌اندازی تورهای سرمایه‌گذاری به عنوان متقاضیان فناوری، ارزش‌گذاری به عناصر اجرایی و اقتصادی در داوری و ارزیابی طرح ‌ها، از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این نمایشگاه و جشنواره بود.

 

 

 

 

 

 

 

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری میانه ادامه داد: این نمایشگاه در سه سطح ایده و تحقیق، توسعه و تجاری ‌سازی فناوری و نیز فروش و توسعه بازار برگزار شد.

 

 

 

 

 

نعمتی تصریح کرد: تعدادی از حامیان این نمایشگاه استانداری آذربایجان شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی، منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، نمایشگاه بین‌المللی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی به چشم می خورد.

 

 

 

 

 

 

رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه در مورد عناوین طرح های ارائه شده توسط شرکت های فناور و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه در این جشنواره و نمایشگاه بیان کرد: ۶ طرح ارائه شده در این جشنواره و نمایشگاه شامل سامانه خانه هوشمند(iHome) ، مینی تراکتور باغبانی، دستگاه سنجش تراکم خاک، سیستم هوشمند شناسایی موزه،  سامانه هوشمند گلخانه ای و ماژول های کنترل بودند.

 

 

 

 

 نعمتی خاطر نشان کرد: غلامرضا چمن خواه، فرشید آقایی و یداله قره داغی از اعضای شرکت های فناور مرکز رشد فناوری (شرکت بینا ماشین آسیا و شرکت احسان میانه) و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی در این نمایشگاه حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

وی اضافه کرد: از دستاوردها و طرح های تجاری سازی شده مربوط به شرکت های فناور مرکز رشد واحدهای فناوری و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد میانه، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ویژه میانه، روسای ادارات و اعضای شورای اداری، مسئولین مختلف استانداری استان آذربایجان شرقی و مقامات مختلف بازدید کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *