نخستین تیم امدادی آذربایجان شرقی عازم مناطق زلزله زده شد

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی، فرزاد رحمان اظهار کرد: در روزهای آخر پایان مأموریت تیم امدادی فوق در شهر مهران که برای مراسم اربعین حسینی در آن منطقه مستقر شده بود، با توجه به شرایط ویژه استان کرمانشاه عازم منطقه حادثه دیده شده و به ارائه خدمات در قصرشیرین می‌پردازند.

وی افزود: هم اکنون نیز اتوبوس آمبولانس اورژانس آذربایجان شرقی در حال آماده باش جهت اعزام احتمالی به منطقه می‌باشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: به دنبال زلزله اخیر تمامی بیمارستان‌های آذربایجان شرقی و تیم‌های واکنش سریع موسوم به ‘دی‌ام ای تی’ بیمارستان‌ها در حال آماده باش بوده و بیمارستان صحرائی اورژانس استان در حال انتقال به منطقه است.

در همین رابطه مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی نیز، گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز واکنش سریع هلال احمر استان، هیچ مصدوم و تلفاتی در استان نداشتیم.

سعید کنعانی افزود: ۲۰ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آماده باش کامل هستند و ۱۰ تیم امدادی در صورت نیاز استان‌های مجاور به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز طی گفت وگویی اعلام کرد: زمین لرزه شب گذشته با وجود اینکه در اکثر نقاط شهری و روستائی استان احساس شد، اما هیچ خسارتی در استان نداشته است.

رحیم شهرتی فر با بیان اینکه مردم آرامش خود را حفظ کنند، از آماده باش ستاد بحران استان خبر داد.

گفتنی است، زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری شب یکشنبه در نوار مرزی ایران و عراق تاکنون ۱۶۲ کشته و بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر مجروح داشته است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *