ائتلاف متجاوز وزارت دفاع یمن در صنعا را بمباران کرد

به گزارش میانا، تسنیم به نقل از «آناتولی»، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، شامگاه جمعه ساختمان وزارت دفاع یمن را در صنعا، پایتخت بمباران کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند، جنگنده‌های ائتلاف سعودی بعد از این بمباران، برای ساعاتی در آسمان صنعا پرواز کردند.

تلویزیون «المسیره» یمن نیز تأیید کرد که جنگنده‌های متجاوز در دو نوبت ساختمان وزارت دفاع را بمباران کردند. میزان تلفات جانی این بمباران گزارش نشده است.

به گزارش المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی همچنین شب گذشته جزیره «البوادی» در استان الحدیده را بمباران کرد که طبق آمار اولیه، در پی این حمله ۱۶ صیاد شهید و یا زخمی شدند.

یک منبع محلی در استان الحدیده اعلام کرد در جریان بمباران جزیره البضیع، هشت صیاد شهید و ۸ تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی، عصر دیروز با «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، در ریاض دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی( واس) گزارش داد، بن‌سلمان و منصور هادی در این دیدار درباره آخرین تحولات اوضاع در یمن رایزنی کردند.

این دیدار در حالی انجام شد که خبرگزاری آمریکایی« آسوشیتدپرس»، هفته پیش گزارش داد که عربستان از بازگشت عبدربه منصور هادی و دو فرزند و وزیران و نظامیان یمنی به یمن جلوگیری کرده است و آنها هم اکنون تحت بازداشت خانگی به‌سر می‌برند.

به نوشته آسوشیتدپرس، عبدربه منصور هادی از زمان خروج از یمن در ماه فوریه گذشته چندین بار به «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی نامه نوشته و از وی خواسته است تا به یمن بازگردد اما یک فرمانده امنیتی یمن گفت که به هیچ‌یک از این نامه‌ها پاسخ داده نشده است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *