تیم شنای فولاد آذربایجان میانه مقام دوم کشوری را کسب نمود

ّبه گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا،  این تیم متشکل از ۶ شناگر می باشد که مهدی انصاری و سروش قندچی از اعضای تیم ملی عضو تیم فولاد آذربایجان میانه در این تیم حضور  دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین تجلیل از تیم شنای فولاد میانه گفت: با هماهنگیهای بعمل آمده کارخانه فولاد آذربایجان میانه حامی دائمی تیم شنای فولاد شد.

حمید شکری ثمره این حمایتها را  سبب تامین تمامی نیازها و امکانات تیم شنای فولاد و رونق دهی هر چه بیشتر به ورزش شنا در شهرستان شد.

وی در ادامه گفت: شنای شهرستان بدون حامی نیز قهرمانانی در خود پرورش داده اما با حمایت فولاد میانه این تیم خواهد توانست به رتبه های بالاتر در سطح کشور و جهان دست یابد.

فرماندار میانه این امر را به نوعی اهرم تبلیغاتی برای شناساندن هر چه بیشتر فولاد آذربایجان عنوان نموده گت: در عرصه بازرگانی و تولید فولاد نیز شاهد تاثیر مثبت این موضوع خواهیم بود.

شکری با تاکید بر اینکه افراد و تیمهای ورزشی مدال آور باید تحت حمایت قرار گیرند با اشاره به محدودیت مالی دولت در حمایت همه جانبه از ورزش می توان از طریق بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی د ر این عرصه گام برداشت که در شهرستان میانه با برخی از واحدهای تولیدی بزرگ هماهنگی هایی در جهت حمایت و تحت پوشش درآوردن تیمهای ورزشی مدال آور صورت پذیرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *