تالیف کتاب «آنچه یک معتاد برای ادامه درمان باید بداند» توسط دانشجوی میانه ای

 به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سید علی بنی هاشمی اظهار کرد: این کتاب مشتمل بر ۳ فصل در بخش ها و موضوعات محتلف از جمله اعتیاد و درمان، پیشنهادهای روز اول ترک اعتیاد من به شما، نیازهای بهبودی، آشنایی با انواع مواد مخدر و …  هست.

 

 

 

وی با بیان اینکه فرد معتاد یک بیمار است و بیماری وی مانند سایر بیماری ها نیاز به درمان و مراقبت های ویژه دارد افزود: باید بدانیم که در پیشگیری اولیه چگونه کودکان خود را از همان دوران کودکی تربیت نماییم تا در نوجوانی، جوانی و سنین دیگر گرفتار اعتیاد به مواد مخدر نشوند.

 

 

 

 

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ادامه داد: همان گونه که کودکان خود را در برابر بعضی بیماری های مسری واکسینه می کنیم و یا با رعایت اصول بهداشت جسمی، خانوادگی، محیط، و … سعی مان بر این است که فرزندان خود را از ابتلا به بعضی بیماری ها ایمن سازیم. این پیشگیری اولیه است.

 

 

 

 

بنی هاشمی گفت:  این کتاب برای کمک به معتادانی است که می خواهند خود را از این ناهنجاری اجتماعی بیرون کشیده و دوباره به آغوش خانواده و جامعه برگردند تالیف شده است.

 

 

 

او با تاکید بر اینکه اعتیاد یکی از بلاهایی است که همه انسان ها به ویژه جوانان کشورمان را تهدید می کند خاطر نشان کرد: «مثلث اعتیاد، خلاقیت را از جوانان ما گرفته است، پس نباید از کنار واژه اعتیاد به راحتی گذر کرد.

 

 

 

 

بنی هاشمی تصریح کرد: کتاب آنچه یک معتاد برای درمان باید بداند، در ۹۶ صفحه توسط انتشارات اختر تبریز با موضوع اعتیاد  درمان در ۱۰۰۰ جلد یه چاپ رسیده است.

 

 

تالیف کتاب «آنچه یک معتاد برای ادامه درمان باید بداند» توسط دانشجوی واحد میانه

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *