توجه به حجاب باید بین گردشگران نهادینه شود/ برای بهبود وضعیت حجاب همه باید تلاش کنند

به گزارش میانا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم با اشاره به استقبال مردمی از ارائه مطالبی در خصوص خانواده موفق در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مطرح کردن ویژگی‌‌های یک خانواده موفق برای ایجاد فرهنگ‌سازی در شهر و استان بوده تا مردم با این اصول جلو رود.

وی، در پاسخ به اینکه آیا از وضعیت بنیان خانواده‌های شهر تبریز احساس نگرانی کرده‌اید که بخشی از خطبه‌ها را به موضوعات خانواده اختصاص داده‌اید، افزود: چنین موضوعی نیست بلکه هدف اصلی بنده ایجاد فرهنگ‌سازی در استان است تا بلکه با توجه به مساجد، ائمه جماعت شهرستان‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان بتوان رشد فرهنگی زیادی در استان را شاهد شد زیرا موضوع بنیان خانواده در جامعه بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در رابطه با ارزیابی خود از وضعیت حجاب استان ابراز کرد: امیدواریم وضعیت بهتر شود و البته باید تلاش زیادی هم در این زمینه صورت گیرد زیرا حجاب به منزله عفت یک خانواده است.

وی با تاکید به اینکه باید افرادی که به مقوله حجاب کمتر توجه می‌کنند، به ارزش و جایگاه آن پی ببرند، ادامه داد: توجه به حجاب در استان باید بین گردشگران نیز ایجاد شود زیرا همه بدحجابان از استان نبوده بلکه برخی از آنها میهمانانی هستند که به استان ما سفر کرده‌اند که باید تذکرات لازم به آنها نیز داده شود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت حجاب همه باید تلاش کنند و گردشگران نیز مستثنی از این موضوع نبوده بلکه باید به افرادی که روی به بدحجابی آورده‌اند، تذکرات جهت رعایت حجاب داده شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *