هزینه 1500میلیارد ریالی برای طرح تحول سلامت در آذربایجان شرقی

به گزارش ميانا به نقل از ايرنا، دکتر محمد حسین صومی در بازدید از دانشکده علوم پزشکی سراب افزود: اجرایی شدن این طرح به افزایش رضایت مندی مردم از خدمات مراکز بهداشتی و درمانی منجر شده است.

وی اظهارکرد: طبق بررسی ها میزان رضایت مندی مردم از زمان اجرای این طرح به بیش از 80 درصد رسیده است.

صومی گفت: کاهش هزینه های درمانی خانواده ها، ماندگاری و مقیم شدن پزشکان، هتلینگ بیمارستان ها، بهسازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی از اهم دستاوردهای اجرای طرح تحول سلامت است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در بخش بهداشتی، افزود: در حوزه بهداشت رویکرد فعالیت ها به سمت تجهیز و تامین پزشک موردنیاز خانه های بهداشت و مراکز درمانی و نیز احداث و بهسازی فضاهای فیزیکی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین از پیگیری تصویب چارت سازمانی دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز چارت پیشنهادی خود را به وزارت بهداشت و درمان ارسال کرده و منتظر تصمیمات ابلاغی از مرکز هستیم.

وی علت زمان بر شدن این موضوع را همزمانی آن با اصلاح چارت تشکیلاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور عنوان کرد.

صومی همچنین با اشاره به ساخت 10 خانه بهداشت در سراب ادامه داد: با تامین مناسب پزشکان عمومی مورد نیاز برای خانه های بهداشت هیچگونه کمبود پزشک عمومی در این شهرستان احساس نمی شود.

وی با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان 167 تختخوابی سراب اضافه کرد: به محض تحویل ساختمان بیمارستان کارهای خرید و تجهیز آن انجام خواهد گرفت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *