فرماندار ویژه میانه بر بهبود وضعیت مسیر میانه – ترک تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در جلسه شورای بخش ترک گفت: پروژه مسیرمیانه – ترک باید با مطالعه و اقدام اساسی بعنوان پروژه ملی مطرح شود. وی در ادامه گفت: برای این منظور مکاتبات و جلسات متعددی تشکیل داده و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

شکری به بحث سرمایه گذاری در شهرستان با در نظر گرفتن پتانسیلها تاکید کرده افزود: خوشبختانه بخش کندوان از بیشترین ظرفیت و پتانسیل برای امر سرمایه گذاری و گردشگری برخوردار است ودارای زیرساختهایی است که سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش می کند.

فرماندار ویژه میانه با بیان مشارکت بالای مردم بخش کندوان در زمینه های مختلف گفت: خوشبختانه اعضای شورای شهر ترک نیز با همفکری، تعامل و مشورت به فکر توسعه بخش بوده و تنها دغدغه آنها خدمت به مردم است که این عوامل قوت قلبی برای مسئولین شهرستان است.

 

شکری همچنین با اشاره به اینکه امسال ۶ مسیر روستایی پیمان سپاری خواهد شد که ۴ مسیر مختص بخش کندوان می باشد افزود: مسیر آرموداق – نیر برای ما بسیار مهم بوده و نیازمند اعتبار بالایی است که در این خصوص امیدواریم از طریق ارتباط مستقیم با وزارتخانه بتوانیم اعتبار این طرح و دیگر طرح های آماده و در دست اقدام را تامین کنیم.

 

بخشدار کندوان میانه نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در بخش کندوان گفت: این بخش می تواند پایتخت سرمایه گذاری و گردشگری شهرستان به شمار رود.

 

محمود زرین از شورای شهر خواست تا در راستای جلب و جذب سرمایه گذار تلاش کرده و از وجود افراد متخصص و توانمند در قالب اتاق فکر برای مشورت در امور بهره گیرند. بخشدار کندوان گفت: با توجه به اینکه شهرداری ها خودگردان بوده و اعتبارات محدودی دارند باید به سمت درآمد پایدار بروند.

 

وی در ادامه به موفقیت بخش کندوان در حوزه جذب خیرین از جمله خیرین مدرسه ساز اشاره کرده گفت: در بخش سرمایه گذاری نیز باید به دنبال سرمایه گذاران رفته و بستر لازم در حوزه سرمایه گذاری برای آنها را فرهم کنیم تا در این حوزه نیز از موفق ترین ها باشیم.

 

زرین همچنین با توجه به فوریت امر سلامت و اهمیت زمان در این حوزه گفت: نیاز به آمبولانس در این بخش امری ضروری است که امیدواریم تامین شود.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *