جلوگیری از تضییع بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از حقوق عمومی در شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، سعید کشاورز امامی در گفت و گویی اختصاصی افزود: در پی گزارشاتی که از برخی واحدهای نظارتی   و اعلانات مردمی مبنی بر در حال تکوین بودن برخی فسادهای مالی در انجام قراردادهای منعقده توسط برخی از نهادهای عمومی در شهرستان به ما رسید، مطلع شدیم قراردادهایی از سوی برخی نهادها تنظیم شده که منجر به تضییع حقوق عمومی می شد.

 

 

 

وی اضافه کرد: این موضوع مورد بررسی های دقیق و کارشناسی های متعدد قرار گرفت و پس از بررسی و بازجویی از تعدادی مسئولین مربوطه مشخص شد که در ۲ فقره قرارداد منعقده مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال به ضرر شهرستان بوده که در این خصوص تدابیر و دستورات لازم جهت توقف و ابطال قراردادهای مضر به حال حقوق عامه صادر شد.

 

 

 

امامی افزود: افراد دخیل در موضوع پس از بررسی های صورت گرفته به این امر معترف و مدعی شده اند که این انحراف از معیار به صورت غیرعمدی، سهوی و ناشی از شتابزدگی و سهل انگاری صورت گرفته که صحت این گفته ها در دست بررسی است.

 

 

 

دادستان میانه گفت: با زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر ضابطین ریالی از این بابت به جیب افراد خاصی انتقال نیافته و حقوق شهروندان میانه ای حفظ شده است.

 

 

 

امامی  ضمن تشکر از عوامل اطلاعاتی شهرستان این اطمینان را به مردم میانه  داد ه  افزود: مرجع قضایی حفظ حقوق آحاد مردم، از جمله محرومین و مستضعفین را بر خود فرض دانسته و با هر اقدام خلاف قانون یا  تضییع کننده بیت المال، از سوی هرشخص یا ارگان، نهاد دولتی و غیر دولتی به شدت برخورد خواهد کرد.

 

 

 

وی تاکید کرد:  دستگاه قضایی با پیگیری مجدانه از تضییع هرگونه حقوق عمومی جلوگیری خواهد کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *