تاکید معاون عمرانی استاندار بر ساخت توالت‌‌های فرنگی/ سرپرست شهرداری تبریز خواسته پورمهدی را در بازار اجرا می‌‌کند

به گزارش میانا به نقل از آناج، کمبود سرویس‌های بهداشتی یکی از عمده‌ترین معضلات موجود در آذربایجان‌شرقی و تبریز به شمار می‌رود که در جلسات بسیاری این مسئله مطرح شده‌ اما تا کنون اقدام صریح و ساختاری درخصوص آن صورت نگرفته است.

با توجه به جهانی بودن رویداد تبریز ۲۰۱۸، نیاز است علاوه بر توجه به وضعیت فعلی سرویس‌های بهداشتی ایرانی، نسبت به ساخت سرویس‌های بهداشتی فرنگی نیز اقدام شود چراکه در سال ۲۰۱۸ مسافران خارجی نیز در این شهر حضور خواهند یافت.

در یازدهمین جلسه از نشست‌های تبریز ۲۰۱۸ که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد، محمدصادق پورمهدی به عنوان معاون عمرانی استاندار استان، با ابراز ناراحتی از مشکلات موجود در آستانه تبریز ۲۰۱۸، بررسی و پیگیری معضل سرویس‌های بهداشتی را یکی از اقدامات مهم استان عنوان کرد و ایجاد سرویس‌های فرنگی برای گردشگران را امری مهم تلقی نمود.

محمدحسین اسحقی، سرپرست شهرداری تبریز پرداخت حقوق نگهبانان سروریس‌های بهداشتی را مبلغ هنگفتی عنوان و اظهار داشت: به توجه به پیگیری‌های صورت گرفته در سطح شهر، در ۱۷۴ نقطه تبریز سرویس بهداشتی وجود دارد که سالانه شهرداری تبریز مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به نگهبانان آن مجموعه‌ها پرداخت می‌کند.

وی متذکر شد: با وجود هزینه‌های فوق، نیاز است در خصوص دست‌یابی به حد تعادل، چندین مجموعه مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی نیز در شهر ایجاد شود و منطقه بازار یکی از اهمّ این نقاط در تبریز است.

با این وجود بایستی تمامی دستگاه‌ها دست در دست هم، برای فراهم کردن اقدامات لازم برای گردشگران تبریز ۲۰۱۸ تلاش کنند، چراکه این اقدامی حساس برای تبریز بوده و هر ۵۷ سال یک‌بار در این کشور اتفاق می‌افتد و بعد از ۵۷ سال نیز معلوم نیست این قرعه به نام تبریز ثبت شود یا خیر.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *