شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد/ حرکت اخیر ترامپ سپاه را ارزشمندتر از گذشته کرد

به گزارش میانا به نقل از آناج، حجت الاسلام آل هاشم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید محسن حججی در تبریز برگزار شد،، اظهار داشت: امشب اینجا تبریزی‌ها جمع شده اند تا وفاداری خودشان را با کاروان شهدا اعلام کنند و به رئیس جمهور آمریکا بفهمانند که ما پیرو خط شهیدحججی‌ها هستیم.

وی با اشاره به حرکت احمقانه اخیر ترامپ، تاکید کرد: خوشبخانه این حرکت احمقانه ترامپ نه تنها ارزش سپاه را کمتر نکرد بلکه ارزش این ارگان را در بین همه مردم بیشتر و بیشتر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد، تصریح کرد: کسی لیاقت آن را خواهد داشت که از  تعلقات دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کند.

پدر شهید مدافع حرم محسن حججی نیز در این مراسم خاطر نشان ساخت: حضور و همراهی مردم شهید پرور باعث شده که احساس نکنیم فرزندی را از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: محسن به خانواده‌ی شهدا ارادت بسیاری داشت، در وصیت‌نامه‌اش نیز توصیه کرده است که هر کدام از شما با یک شهید دوست شوید و در خدمت خانواده‌اش باشید، چون راه رستگاری و پیروزی در این است.

پدر شهید حججی اذعان کرد: امیدوارم این وصیت سرلوحه‌ی عمل جوانان قرار گیرد، چنان‌چه مقام معظم رهبری فرمودند شهید حججی سخنگو و نماینده‌ی شهدا بود بنده هم اعلام می‌کنم خادم و دست‌بوس مردم و به ویژه خانواده‌ی معزز شهدا خواهم بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *