در سفاهت و دیوانگی ترامپ شکی نیست/ آمریکایی‌‌ها بر امضاء رؤسای جمهورشان پایبند نمی‌‌مانند

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی میانا به نقل از آناج، فردین فرمند با انتقاد از مواضع خصمانه دولت آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: متاسفانه آمریکایی‌‌ها قابل اعتماد نیستند و امضاء رئیس‌‌جمهور سابق این کشور را نفی می‌‌کنند؛ با این وجود هر کشوری با آنان توافقی کند باید نگران این باشد که ۴ سال بعد دولتی که روی کار می‌‌آید تعهدات مسئولان سابق را زیرپا بگذارد.

وی ادامه داد: به‌‌خاطر اینکه مدتی در آمریکا تحصیل کرده‌‌ام، ترامپ را بهتر می‌‌شناسم؛ او به معنای واقعی کلمه سفیه و دیوانه است و هنگامی که در کار ملک و املاک بود می‌‌خواست یک محله را با اتکاء به پولی که داشت ویران کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس دهم سپاه پاسداران را جزو ارکان نظام نامید و تاکید کرد: در هرکسی اسلامیت و غیرت باشد، معامله بر روی سپاه را نمی‌‌پذیرد؛ جایی که سپاه نباشد قطعا امنیتی نیز وجود نخواهد داشت.

وی اذعان داشت: ترکیه این‌‌قدر به آمریکایی‌ها نزدیک شد اما در آخر چه بر سرش آوردند؟ مگر غیر از این است که امنیت‌‌شان نیز خدشه‌‌دار گردید؟ اخوان المسلین هم اگر کنار ایران می‌‌ماند آن بلا بر سرش نمی‌‌آمد.

نماینده میانه با اعلام اینکه آمریکا کل دنیا نیست و ایران نیز با ۱+۵ پای میزه مذاکره نشسته است، تصریح کرد: ما فقط با آمریکایی‌‌ها طرف حساب نیستیم، اکثر کشورهای اروپایی اقدامات آمریکا را محکوم کرده‌‌اند.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه اظهارنظر احساسی و غیرمنطقی، بیان داشت: اروپا نوچه آمریکاست با برای خود اتحادیه درست کرده است تا استقلال داشته باشد؟ اتحادیه اروپا باید ایران را همراهی کند و ما نیز فقط با آمریکایی‌‌ها معامله نکرده‌‌ایم، در شرایط فعلی نیز نباید از مواضع‌‌مان عقب‌‌نشینی کنیم.

فرمند با بیان اینکه اتهاماتی که آمریکا به ایران می‌‌زند در پرونده خودش قابل مشاهده است، اعلام کرد: چه کسانی صهیونیست‌‌ها را در منطقه جای دادند و به کشورهای همسایه ایران و ممالک اسلامی هجوم بردند؟ همه می‌‌دانند تروریست و حامی تروریست کیست.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *