مرحله دوم ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در بخش کاغذکنان میانه اجرا شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، صبح روز جمعه ۱۴ مهرماه با حضور جمع کثیری از اعضای بسیج جامعه پزشکان مرحله دوم ویزیت رایگان در شهر آقکند، مرکز بخش کاغذکنان شهرستان میانه اجرا شد.

 

 

این طرح خدمات خصصی در بخش های زنان و زایمان، داخلی، عفونی و خدمات عمومی ویزیت پزشک عمومی، مامایی و بهداشت و درمان به مراجعین ارائه شد.

 

 

 

ارائه خدمات رایکان در حوزه غربالگری بینایی و دیابت، طب سنتی، مشاوره خانواده و روانشناسی نیز جزو این مرحله از طرح بسیج جامعه پزشکی بود.

 

 

 

همچنین نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کارگاه مهارت های زندگی و آموزش اطفاء حریق و آموزش کمک های اولیه نیز در حاشیه این طرح به اجرا درآمد.

 

 

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه در گفتگو با خبرنگار میانا، اصلی ترین هدف اجرای این طرح را از میان بردن رنگ فقر و محرومیت در شهرستان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری برخی از ادارات و دستگاه های خدمات رسان توانستیم بخش عمده ای از اهداف این طرح را محقق سازیم.

 

 

 

 

 

وی از حضور و تلاش های بی وقفه اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان میانه نیز تقدیر و تشکر و کرد و گفت: روحیه ایثار و فداکاری و همچنین مد نظر قرار دادن رضایت پروردگار از جمله شاخصه های اصلی نیروی مردمی بسیج می باشد.

 

 

 

 

فرمانده سپاه میانه همچنین از آمادگی نیروهای همیشه در صحنه بسیج و سپاه برای اجرای مرحله سوم این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

 

 

 

 

دکتر فریدون پورشهباز مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان میانه نیز با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها به‌صورت داوطلبانه و با همکاری و مشارکت پزشکان استان و شهرستان میانه انجام شد، تصریح کرد:  در این برنامه خدمات پزشکی و درمانی رایگان به بیش از ۱۲۰۰ نفر از بیماران بی‌بضاعت بخش کاغذکنان شهرستان میانه ارائه‌ شد و تا حد امکان دارو و نیازهای درمانی بیماران خاص نیز تأمین گردید.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح، مستضعفان و محرومین شهرستان میانه در تخصص‌های قلب، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، ارتوپدی، داخلی، عفونی، جراحی عمومی، مورد درمان قرارگرفته و از خدمات مختلف بهره‌مند شدند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *