اقدام جالب شهردار و رئیس شورای شهر میانه در جمع آوری زباله های سطح شهر+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، عسگر نصیری شهردار و محمود علیلو رئیس شورای اسلامی شهر میانه در گفتگو با مدیر روابط عمومی شهرداری میانه هدف از این اقدام را جلب توجه عامه مردم به موضوع حفظ پاکیزگی محیط شهری و اجتناب از ریختن زباله در معابر و پیاده روها عنوان کردند.

 

 

شهردار میانه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: صمیمانه از مردم عزیز و عزاداران ولایی و مومنین و متدینین تقاضا داریم با توجه به افزایش تولید زباله های ظروف یکبار مصرف در این ایام برای رعایت نظافت و بهداشت عمومی شهر از ریختن ضایعات در سطح معابر خودداری نمایند.

 

 

 

در این حرکت نمادین حد فاصل تقاطع آیت الله طالقانی تا میدان آزادی در خیابان امام خمینی(ره) به طور کامل از زباله و ضایعات رها شده در جوب ها و کنار پیاده رو پاکسازی شد.

 

 

 

در پایان این برنامه از مهندس اکبری عضو شورای اسلامی شهر و نوجوان میانه ای پارسا مهاجری که با جدیت در نظافت و پاکسازی خیابان همکاری نمودند با اهدا کارت زیست یاری تقدیر به جا آمد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. مهدی خدایی

    باسلام و خدا قوت -تشکر از اقدام هوشمندانه و بسیارمناسب شهردار محترم و شورای شهر -این حرکت نمادین فرهنگی انشاءالله اگر با پشتوانه کار مداوم فرهنگی در شهر صورت بگیره آرام آرام مردم را به حرکت وا خواهد داشت و شاهد حرکت خودجوش بزرگی درپاک نگهداشتن شهرمان خواهیم بود ، خواهش می کنم به فرهنگ سازی در ابعاد مختلف یک زندگی شهری در این شهرستان فکر کنید و اقدامات عملی انجام دهید-ممنون ازهمه شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *