نخستین شماره از نشریه انجمن علمی حسابداری و مهندسی مالی در میانه منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، دکتر رضا وجدی مدیر پژوهش و فن آوری واحد میانه اظهار کرد: نشریه علمی مهندسی مالی و حسابداری» به صورت فصل نامه به وسیله اساتید و دانشجویان فعال انجمن علمی حسابداری و مهندسی مالی واحد در تابستان ۹۶ به چاپ رسید.

 

 

وجدی خاطر نشان کرد: پیشرفت روزافزون دانش مالی، حسابداری و مدیریت، ضرورت ارائه نتایج حاصل از پژهش ها و تحقیقات مالی، حسابداری و مدیریتی برای استفاده محققان و علاقه مندان را ایجاب کرده است.

 

 

 

مدیر پژوهش و فن آوری واحد میانه، به اهمیت فصل نامه ها و نشریه ها علمی اشاره کرد و گفت: در این راستا، فصل نامه ها و نشریه های علمی، نقش کلیدی و اساسی در فرآیند ثبت، نشر و ارتقای سطح این پژوهش ها و نیز ایجاد بستر مناسب برای توسعه ارتباط میان پژوهشگران عرصه مالی، حسابداری و مدیریت داشته اند.

 

 

وی افزود: در این شماره از نشریه در کنار مقالات علمی عمومی از مقالات مستخرج از پایان نامه های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های حسابداری و مهندسی مالی منتشر شده است.

 

 

 

او با اشاره به مقالات منتشر شده در نشریه علمی مهندسی مالی و حسابداری بیان کرد: معرفی نرم افزار MSP و استاندارد پم باک، رابطه بین متغیرهای کلان اقتصادی با شاخص بازده سهام، آشنایی با حسابداری و مشکلات و فرصت های پیش روی آن، حسابداری ناب، سیستم مدیریت کسب و کار ناب، و طراحی سیستماتیک باز با استفاده از گسترش عملکرد کیفی که بترتیب از سوی فاطمه اسدی، مصطفی تیموری، فرید اقبالی، مریم قربان نژاد و علی قنبری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه از جمله مقالات این نشریه می توان نام برد.

 

 

 

مدیر پژوهش و فن آوری این واحد دانشگاهی ادامه داد: هدف از انتشار این نشریه دانشجویی، ایجاد شور و نشاط علمی بین دانشجویان و تشویق آنها جهت انتخاب رویه علمی در حین تحصیل و آشنایی با مقاله نویسی علمی و الگوسازی برای سایر دانشجویان رشته های مختلف است.

 

 

 

 وجدی اضافه کرد: این فصل نامه از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، به مدیر مسئولی دکتر امیر رضا رمضانی، سردبیری دکتر صابر جلیلی از اعضای هیات علمی دانشگاه و مدیر داخلی  مهندس فاطمه اسدی به چاپ رسیده است.

 

 

 

 

به گزارش آنا، طراحی روی جلد نشریه را فهیمه نیری از دانشجویان گرافیک انجام داده است و دانشجویان جهت دسترسی به فایل PDF این نشریه می توانند به وب سایت واحد بخش انجمن های علمی از زیر مجموعه های پژوهش و فناوری مراجعه کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *