پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان میانه افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی میانا، صبح امروز سه شنبه ۳ مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور سردار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی ۴ پروژه از مجموع ۱۵ پروژه عمرانی محرومیت زدایی شهرستان میانه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

 

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر۷۶۰ میلیون تومان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی طی مدت ۳ ماه تکمیل و به بهره برداری رسیده که ۴ پروژه آن تکمیل و ۱۱ پروژه دیکر با ۸۰ درصد پیشرفت در ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

این پروژه ها در مجموع شامل احداث ۲خانه عالم در روستاهای گورجق و یانبلاق؛ احداث ۳ حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاهای گورجق، یانبلاق و کریان، احداث ۳ منبع بتی در روستاهای گلوجه، کهورین و رشید آباد، احداث ۵ استخر کشاورزی بصورت سنگ لاشه و پلیمر در روستاهای گنجین، بارانقار، کلیان، قشلاق کهورین و ۱ راه بین مزارع روستای شاه علی بیگ لو و همچنین انتقال آب کشاورزی بهطول ۳ کیلیومتر در روستای گورجق می باشد.

 

 

 

 سردار کریمیان و هیئت همراه به همراه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میانه در ابتدای برنامه های افتتاح پروزه های محرومیت زدایی به شهدای گمنام بخش کاغذکنان ادای احترام کرده و در انتها با حضور در منزل خانواده شهدا با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.

 

 

 

گفتنی است سرهنگ قائمی جانشین و مرتضوی مسئول کارگارگروه عمران و زیر ساخت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و فرماندار میانه و جمعی از اعضای شورای اداری سردار کریمیان را در این افتتاح ها همراهی کردند.

 

 

 

  

 

 

 

خبرنگار و عکاس: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *