نخستین همایش ملی نوآوری های کاربردی در علوم مهندسی برق به میزبانی میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، دکتر علی سلیمی  شاملو با بیان هدف از برگزاری نخستین همایش ملی نوآوری های کاربردی در علوم مهندسی برق اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تبادل نظر بین اساتید، دانشجویان و محققین علوم مهندسی برق و ارائه جدیدترین یافته ­های علمی و پژوهشی در این رشته هست.

 

 

وی افزود: در سایه تلاش ­های عوامل اجرایی همایش، مجوزهای لازم جهت ثبت همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مجوز درج آرم آن پایگاه در مجموعه مقالات همایش اخذ گردید و در پایگاه ISC صفحه جداگانه ­ای برای این همایش ملی اختصاص یافته است.

 

 

وی با اشاره به محورهای همایش گفت: قدرت، الکترونیک، کنترل و رباتیک، مخابرات، مهندسی پزشکی، مکاترونیک و اتوماسیون صنعتی، سیستم های هوشمند و پردازش تصویر و کاربرد مهندسی برق در سایر علوم را می توان از محورهای این همایش نام برد.

 

 

 

 سلیمی با بیان اینکه مجموعه مقالات پس از برگزاری همایش در آرشیو پایگاه ISC قرار خواهد گرفت خاطر نشان کرد: این امر موجب تسهیل ارسال مقاله دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه ­ها و نهادهای آموزشی، پژوهشی دولتی و غیر دولتی به این همایش و استفاده از مزایای آن مثل کسب نمره مقاله برای پایان­ نامه و امتیاز برای ترفیع سالانه را فراهم می­آورد.

 

 

 

رئیس واحد میانه یادآور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش و نحوه ارسال مقاله می­توانند به آدرس اینترنتی همایش  http://conference.m-iau.ac.ir، پست الکترونیکی: nciees2017@gmail.com یا صفحه اصلی وب سایت واحد میانه www.m-iau.ac.ir مراجعه فرمایند و یا با دبیرخانه همایش به آدرس آذربایجان شرقی، میانه، بلوار شهدای زینبیه، دبیرخانه همایش ملی نوآوری های کاربردی در علوم مهندسی برق و یا شماره تلفن ۵۲۲۴۰۰۸۵- ۰۴۱ – ۰۹۱۴۸۲۹۰۵۷۳ تماس حاصل کنند.

 

 

 

نخستین همایش ملی نوآوری های کاربردی در علوم مهندسی برق

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *