عرفان ناظمی ورزشکار میانه ای مدال طلای هنرهای رزمی آسیا را بر گردن آویخت

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۰۱۷ از روز یکشنبه – ۲۶ شهریورماه با حضور ۶ هزار ورزشکار در “عشق آباد” ترکمنستان آغاز و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود.

رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور ۲۵۸ هوگوپوش از روز دوشنبه – ۲۷ شهریورماه آغاز و امروز (پنجشنبه) به پایان می‌رسد که نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان موفق شد بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بایستد.

عرفان ناظمی در نخستین گام برابر «کفایت‌اله غیاثه» از افغانستان ۲۵ بر ۶ به برتری رسید، در دومین دیدار «نورلان میرزابایِف» از قزاقستان را ۱۶ بر ۱۵ شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل «علی الاریمی» نماینده قطر ۲۸ بر ۱۵ پیروز شد و به فینال راه پیدا کرد.

نماینده وزن ششم کشورمان در فینال این رقابت‌ها «لینگلانگ چن» از چین نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را به کسب نشان نقره قانع کرد و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.

هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *