مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان میانه برپا شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مدیر آموزش و پرورش میانه در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس پیش دبستانی که به صورت نمادین در پیش دبستانی صدف آبی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس افزود: امروز همزمان با ۲۹ اردیبهشت در شهرستان میانه  به نام روز غنچه ها ۲۰۰۰ نوآموز وارد دوره پیش دبستانی می شوند.

 

 

 

یوسف ساجدی فر در ادامه به مراسم بازگشایی دوره اول ابتدایی بنام روز شکوفه ها اشاره کرده گفت: ۲ هزارو ۳۵۵ دانش آموز در شهرستان میانه وارد دوره اول ابتدایی می شوند.

 

 

 

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مراسم بازگشایی مدارس پیش دبستانی و دبستان مدارس متوسطه دوره اول در پایه هفتم نیز امروز به بازگشایی اقدام نموده اند گفت: جشن ورودیهای پایه هفتم به نام روز جوانه ها با ورود ۲۰۱۷ نفر به این دوره بر پا شده و این نوآموزان و دانش آموزان از روز شنبه اول مهر رسما سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند نمود.

 

 

 

مدیر آموزش و پرورش میانه با تاکید بر اینکه دوره پیش دبستانی دوره آموزش به شکل رسمی نمی باشد افزود: در این دوره ما نوآموزان را برای ورود به دوره ابتدایی با یادگیری محیط پیرامون خود و یادگیری بیان عواطف و احساسات خود آماده می کنیم.

 

 

 

ساجدی فر این دوره را دوره فراگیر و عمومی عنوان نموده گفت: والدین نیز در این دوران باید فرصت اندیشیدن، لذت بردن از زندگی، خوب دیدن و خوب فکر کردن را به فرزندان خود بدهند زیرا به فرموده امام (ره) که امید من به پیش دبستانی ها و دبستانی هاست، این نوآموزان امید جامعه و آینده سازان مملکت به شمار می روند.

 

 

 

وی اظهار کرد: امیدوارم با تلاش شبانه روزی و زحمات مدیران، مربیان و معلمان عزیز بتوانیم محیطی سالم و امن، توام با شادابی و نشاط را برای فرزندان این منطقه فراهم آوریم.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *