مراسم استقبال از فرزانه عسگری قهرمان تیر و کمان جهان در میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، این بانوی میانه ای از عضویت ۳ ساله خود در تیم ملی جانبازان و معلولین خبر داده گفت: تیراندازی با کمان را از ۱۰ سال پیش آغاز نموده و ۳ سال است که به عضویت تیم ملی درآمده ام.

 

 

 

عسگری به کسب دو مدال کشوری نائب قهرمانی خود قبل از کسب مدال طلای قهرمانی در پکن چین اشاره کرده گفت: تیم کامپوند بانوان متشکل از؛ سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و من در دیدار فینال برابر تیم چین به میدان رفته و توانستیم با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۳ ضمن شکستن رکورد جهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه ایران برای اولین بار به این مقام رسیده ادامه داد: رقابت های قهرمانی جهان تیروکمان معلولان با حضور ۲۴۵ کماندار از ۴۰ کشور جهان از ۲۲ شهریور آغاز و در ۲۶ شهریور ماه به کار خود پایان داد.

 

 

 

همچنین نمایندگان ایران در رقابت‌های تیمی میکس کامپوند با کسب نشان نقره آخرین مدال کاروان ایران را کسب کردند.

 

 

 

تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و علی سینا منشازاده در دیدار فینال مقابل تیم روسیه به میدان رفت و در امتیاز تیر طلایی، حریف موفق شد به نشان طلا دست یابد و تیم ایران به مدال نقره رسید.

 

 

 

هم‌چنین تیم کامپوند مردان نیز متشکل از هادی نوری، رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده، در دیدار فینال به مصاف تیم ایتالیا رفت و با نتیجه ۲۲۶ بر ۲۲۵ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *