آیا تغییرات به فرمانداری ویژه میانه می‌رسد؟

امید کوهی طی یادداشتی در پایگاه خبری_تحلیلی میانا نوشت: بعد از برگزاری انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری و رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای دولت حسن روحانی شایعات مکرری در خصوص تغییر برخی فرمانداران ومدیران دستگاههای اجرایی در سطح استان بر روی خروجی بر خی رسانه های رسمی و غیر رسمی و همچنین شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

 

 

 

خبرهای که گل سر سبد آن تغییر استاندار آذربایجان شرقی بود، بطوری که رسانه این موضوع را تا آمدن هاشمی از استانداری تهران نیز گمانه زدند، اما دیری نپایید که بسیاری سیاسیون و نمایندگان مجلس این موضوع را کذب خواندند، امری که با سیاست چندین و چند سال میانه گره خورده، چراکه هاشمی نماینده ۲۰ ساله میانه را بازهم به منطقه جغرافیایی خود نزدیک و نزدیک تر می کرد.

 

 

هر بار هم بنا به دلایلی این خبرها #تکذیب و عمده اظهار نظر ها بر این متمرکز بود که هیچگونه تغییر مدیریتی خصوصا در حوزه معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران استان صورت نخواهد گرفت.

 

 

انتصاب فرمانداران در میانه طی سالیان گذشته نیز همواره با حاشیه همراه و بحث برانگیز بوده و نفوذ نماینده مجلس و ضعف و چند دستگی سیاسیون باعث گردیده مردم اغلب افراد معرفی شده را کمتر از حد انتظار شهرستان تلقی کنند.

 

اما چیزی که عمدتا در این قبیل تصمیمات موضوع را نگران کننده تر می کند بحث گزینه ی جایگزینی است که صحبتش می شود که در این موارد پای این مسئله که تغییر ندادن بهتر از تغییر باشد نیز به میدان باز می شود.

 

تا کنون فرمانداری شهرستان های سراب، بستان آباد، اهر در استان آذربایجان شرقی دست خوش تغییر شده اند، اگرچه مشخص نیست که آیا این حجم گسترده ی تغییرات منجر به تحول شده و در نهایت به صواب ومصلحت منطقه تشخیص داده می شود یا خیر؟! اما اگر اراده ای برجابجایی گزینه ای غیر کارا و انتصاب مدیری توانمند وجود داشته باشد شهرستان میانه نیز از این رویه استقبال خواهد کرد.

 

 

 

امیدواریم اگر تغییراتی در فرمانداری ویژه میانه اتفاق بیفتد، نیروی جایگزین یک نیروی توانمند و مورد قبول همه گروه های سیاسی باشد. باید منتظر ماند و دید وزارت کشور و استانداری در این مورد چگونه کار خواهد کرد، آیا کار را به کاردان خواهد سپرد و یا تجربه تلخ معرفی یک نیروی ضعیف را رقم خواهد زد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *