جشن بزرگ غدیر در مجتمع مسکونی الغدیر میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این برنامه، به بیان ماجرای غدیر و معرفی ائمه(ع) و ولایت در آن روز پرداخت و متذکر شد: روز غدیر تنها روز معرفی امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیامبر(ص) نبود بلکه پیامبر(ص) در آن روز تکلیف مسلمانان تا روز قیامت را مشخص کرده و بر مردم اتمام حجت شد.

 

 

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد با تاکید بر اینکه هرگز منافقان دست از نفاق و دورویی و ضربه زدن به اسلام در چهره مسلمانی برنخواهند داشت و ریشه نفاق برچیده نخواهد شد، تصریح کرد: در واقعه غدیرخم، اولین کسانی که به علی(ع) مبارک باد می گفتند، منافق صفت بوده و اولین عهد شکنان با ولایت پس از ارتحال پیغمبر(ص) شدند.

 

 

 

   وی اظهار داشت: غدیر متعلق به کل بشریت در طول تاریخ است ولی مسلمانان با گم کردن راه ولایت، آن را از مسیر اصلی خود منحرف کردند و همه بدبختی های مسلمانان از همین انحراف از مسیر ولایت و غدیر سرچشمه می گیرد.

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه اکنون دنیای استکبار در پی نابودی اسلام است، مهدویت را استمرار مسیر غدیر و مکمل آن دانست و افزود: تنها راه حفظ و حراست از اسلام، لبیک گویی به رسول الله در غدیر است.

 

 

 

    وی لبیک گویی به رسول الله در غدیر را اطاعت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ترسیم شده توسط شهدا معنا کرد.

 

 

    در پایان مراسم، شرکت کنندگان با صرف شام مورد پذیرایی قرار گرفتند.

 

 

 

 

خبرنگار: علی محمّد عزّتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *