نماز عید سعید قربان در شهر میانه اقامه شد +گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، نماز عید سعید قربان صبح روز جمعه ۱۰ شهریور به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالله محمدی امام جمعهمیانه در مسجد جامع این شهر و با حضور پرشور نمازگزاران اقامه شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره آیات و روایات متعدد در خصوص اهمیت این روز بویژه در راستای اتعام نیازمندان، افزود: رسیدگی به نیازمندان و فقرا حرکت در مسیر الهی است.

 

 

امام جمعه میانه با بیان اینکه بدون ولایت در جامعه هیچ کس وظیفه خود را نخواهد شناخت، اظهار داشت: آموزه های اهل بیت و خود آنان یک الگوی کامل به منظور حرکت در مسیر حق و اسلام است.

 

 

وی تصریح کرد: وحدت در منافع جامعه موجب پیشرفت و توسعه خواهد شد و این موضوع باید در شهرستان نیز از سوی آحاد مردم و مسئولین رعایت شود.

 

 

محمدی گفت: حساب اعمال بندگان از هم جداست و نباید جامعه را به سمت اختلاف افکنی سوق داده شود.

 

 

وی به شیطنت های برخی رسانه های محلی در راستای ایجاد تنش و اختلاف بین رجل سیاسی شهر اشاره کرد و افزود: گذشته ها گذشته است و ما نباید به شکل نادرست در راستای برخی منافع حزبی و گروهی به اشتباه قدم بر داریم.

 

 

 

همچنین در این مراسم نمازگزاران با سر دادن شعارهایی خواستار اتحاد بین جهان اسلام شده و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام داشتند.

 

 

 

خبرنگار و عکاس: امید کوهی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. خانم ها هم بودن آ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *