مراسم اولین سالگرد شهید محمود رضا بیضایی در شهر میانه + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، اولین سالگرد حماسه ساز حریم ولایت  شهید محمود رضا بیضایی به همت پایگاه مقاومت بسیح سپاه عاشورا و امام رضا (ع) و حوزه مقاومت شهید تند گویان و همچنین دفتر بسیج دانشجویی در محل امام زاده اسماعیل (ع) شهر میانه برگزار شد .

در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی فرمانده سپاه ناحیه میانه، ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست .

وی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های  مردم میانه در تمامی عرصه ها و صحنه های دفاع از مرز های میهن اسلامی و  حمایت از مظلومین جهان ، تصریح کرد : شهید بیضایی در راه ارزش های اسلامی و ولایت قدم بر داشت و به آروزی دیرنه خود همانا شهادت در راه حق و حقیقت بود دست یافت .

حاج مصطفی محمدی جانشین تیپ صاحب الزمان (عج)، سخنران این مراسم نیز با بیان این موضوع که جبهه مقاومت سوریه به عنوان محور اصلی  مقاومت در منطقه است، افزود: استکبار جهانی با حمله به کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران همچون عراق و افغانستان در صدد شناساندن چهره ای خشن از اسلام در مقابل افکار عمومی و رواج اسلام آمریکایی است .

وی به شکست های پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی در مناطق شیعه نشین جنوب لبنان و عقب نشینی از مواضع و اراضی اشغالی اشاره کرد و اظهار داشت : نقشه های شوم این رژیم در زمان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با همراهی آمریکا و سایر کشورهای جنایتکار، شکست دادن نظام نو پای ایران درسالهای نه چندان دور بوده است .

مصطفی محمدی، با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار کشور سوریه در زمان هشت سال دفاع مقدس به صحبت های مقام مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کرد و افزود : حکومت سوریه باید در منطقه پایدار بماند و هر کشوری که با سیاست های مداخله جویانه استکبار جهانی در ستیز باشد، ما حامی و همراه آنان خواهیم بود .

وی همچنین با بیان این موضوع که اسلام مرزهای جغرافیایی را از بین خواهد برد، تاکید کرد : نیروهای متعهد و انقلابی ایران در حال حاضر در جبه های مختلف رودروی استکبار جهانی و گروهک های تروریستی ایستاده و مبارزه می کنند .

در این مراسم پیام دکتر احمد رضا بیضایی برادر شهید قرائت شد و متن این پیام بدین شرح است :

بخاطر این بی توفیقی فوق العاده در عذابم، مراتب عذر خواهی بنده را به دوست دارن شهید برسانید، به جوانان بگویید شهید بیضایی گمنام زیست و عاشق گمنامی بود . اما در گمانی کاری برای انقلاب و تاریخ کرد که، گویا تمام مسئولیت انقلاب بر دوش وی بود .

او وصیتی ننوشته است، ولی می گفت وصیت من همان وصیت حاج همت است که با خدای خود پیمان بسته ام تا در راه حفظ و حراست از این انقلاب الهی یک آنی آرام نگیریم .

هرکس می خواهد راه شهید را ادامه دهد این راه شهید است .

«محمودرضا بیضایی» (حسین نصرتی)، متولد ۱۸ آذر۱۳۶۰ شمسی در تبریز، به تاریخ  29 دی ماه ۱۳۹۲، در «جهاد مقدس» برای دفاع از حریم «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» و حرمِ «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، به دست «مزدوران سعودی» و «سرسپردگان اسلام آمریکایی» به شهادت رسید.

 

اولین سالگرد حماسه ساز حریم ولایت  شهید محمود رضا بیضایی در شهر میانه

IMG_0673

IMG_0679

IMG_0681

IMG_0686

IMG_0696

IMG_0699

IMG_0705

IMG_0711

IMG_0712

IMG_0716

IMG_0717

IMG_0719

IMG_0725

IMG_0728

IMG_0736

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *