برگزاری جشنواره فیلم کوتاه افلاکیان با گستره منطقه ای به میزبانی شهرستان میانه

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، دبیر  پنجمین جشنواره  منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه ضمن بیان این خبر افزود: هدف از برگزاری جشنواره افلاکیان بسترسازی برای معرفی ظرفیت‌ها و ارزش‌های انسانی و اخلاقی انقلاب و دفاع مقدس ، شناسایی و تقدیر از تولیدات فاخر سینمای کوتاه در موضوعات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، معضلات فرهنگی و اجتماعی و  ترویج نگاه مثبت و امیدوارانه در فیلمسازان در پرداخت به موضوعات ملی دانست.

مهدی عبدالهی خاطرشنان کرد: امیدواریم این حرکت با جریان سازی فرهنگی به تولید فرهنگ و هنر متعهد و متعالی در شهرستان میانه کمک کند.

 

 

وی با اشاره به رویکرد جشنواره و اهتمام به مفهوم بلند مقاومت، ضرورت گسترش فرهنگ پایداری و مقاومت، حرکت و نگاه جشنواره افلاکیان را بر جوشیده از نیازجامعه معاصر خواند و با توجه ویژه به این رویکرد در حوزه سینما گفت: ارزش اینگونه جشنواره ها غیر قابل اندازه گیری است .

عبدالهی معتقد است درحقیقت ساخت فیلم های ارزشی در حوزه دستاوردهای انقلاب، دفاع مقدس و موضوعات اجتماعی، فرهنگی و غیره در این دوران می‌تواند کارگشا بوده و برای نسل‌های جدید و جوان ما این ژانرهای سینمایی می‌تواند روشنگر بوده و ایجاد بصیرت کند.

 

 

 

پنجمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه افلاکیان میانه با حضور استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه سال جاری در شهرستان میانه برگزار می شود.

 

 

 

اطلاعات تکمیلی و دریافت فرم فراخوان و ثبت نام در جشنواره از طریق  سایت aflakianfest.ir در دسترس عموم قرار دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *