راه اندازی کتابخانه عمومی شهر آچاچی در روزهای آتی

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، محمدرضا مشایخی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میانه با موضوع کتابخانه عمومی شهر آچاچی طی مذاکره تلفنی با خدایی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان،  برای تجهیز و تکمیل کتابخانه عمومی آچاچی خواستار تخصیص اعتباراستانی شد که با موافقت مدیر کل استان، جذب اعتبار محقق و مردم شهر آچاچی طی روزهای آتی  از نعمت استفاده از کتابخانه در این شهر برخوردار خواهند شد.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و جایگاهی که  کتابخانه ها در جوامع مختلف دارند افزود: باید در راستای  اهمیت  کتاب و کتابخوانی و جایگاه کتابخانه ها در جامعه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

 

 

 

مشایخی با اشاره به قرآن  که معجزه بزرگ و ابدی فرستاده خداست گفت: این معجزه از جانب خداوند  به روشنی هر چه تمام جایگاه و اهمیت کتاب و کتابخوانی را در دین مبین اسلام نمایان کرده و ما نیز وظیفه داریم به این فرهنگ بعنوان یک ارزش بها داده و به گسترش و ترویج آن در جامعه از جمله  در بین خانواده ها بپردازیم.

 

 

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میانه تاکید کرد: متولیان فرهنگی و فعالان عرصه آموزش و پرورش در کشور باید در گسترش این موضوع با تجهیز کتابخانه های موجود و راه اندازی کتابخانه در روستاها بکوشند زیرا یکی از عوامل رشد جامعه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *