معارضان سوری خواستار پناهندگی به رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش میانا به نقل از فارس، یک فرمانده معارضان سوری طی گفت‌وگو با خبرنگاران اسرائیلی از طریق ویدئو کنفرانس، ضمن اذعان به همکاری با رژیم صهیونیستی مدعی شد آتش‌بس در سوریه فایده‌ای برای آنها نداشته است.

وی که با نام «ابوحامد» و از طریق نرم‌افزار «اسکایپ» با خبرنگاران حاضر در مرکز رسانه‌ای «قدس» اشغالی از پایگاهی در «قنیطره» صحبت می‌کرد، اتمام مهمات و تجهیزات نظامی معارضان را مهمترین دلیل برای محدود شدن توانایی مبارزه آنها با دولت سوریه، اعلام کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» ابوحامد البته اذعان کرد همکاری آنها با تل‌آویو باعث تخریب بیشتر وجه معارضان شده و «در موقعیت بسیاری بدی» به سر می‌برند.

وی همچنین از کمک‌های نظامی رژیم صهیونیستی و درمان معارضان مجروح در بلندی‌های جولان اشغالی تشکر کرد.

این فرمانده معارض سوری با بیان اینکه آنها تلاشی برای مخفی کردن مبدا کمک‌ها (اسرائیل) نمی‌کنند، گفت قبلا برای رساندن مجروحان به تیم‌های پزشکی اسرائیلی در جولان اشغالی با مشکل مواجه بودند اما اکنون رابط‌هایی در داخل سوریه وجود دارند که این کار را تسهیل کرده‌اند.

طبق آنچه که خود فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند، از سال ۲۰۱۳ تا کنون بیش از ۴ هزار معارض سوری توسط آنها مداوا شده‌اند که از این میان فقط یک پنجم غیرنظامی بوده‌اند.

ابوحامد در پایان تصریح کرد که همه معارضان خواستار پناهنده شدن به رژیم صهیونیستی هستند.

پیشتر نیز روزنامه «جروزالم پست» گزارشی از درمان معارضان و تروریست‌های سوری در بیمارستان «الجلیل» واقع در شهر «ناهاریا» نزدیک مرز لبنان منتشر کرده بود.

پیش از این گزارش‌ها نیز، ژنرال «یانیو آشور» عضو ارشد ارتش رژیم صهیونیستی طی نشستی با خبرنگاران در نزدیکی مرز سوریه گفته بود اسرائیل طی یک سال گذشته صدها نفر از (معارضان و تروریست‌های) سوری را تحت عملیاتی با نام «عملیات همسایه خوب» مداوا و صدها تُن کمک برای آنها ارسال کرده است.

بر این اساس، «تعامل مخفی» مذکور با هدف تقویت گروه‌های معارض و تروریست در سوریه جهت مقابله با نیروهای دشمن با اسرائیل که رزمندگان ایرانی (سپاه) و لبنانی (حزب‌الله) را شامل می‌شود، انجام می‌گیرد.

پیشتر نیز خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارشی را از «آنتونیو گوترش»‌ دبیر کل سازمان ملل متحد منتشر کرد که در آن گوترش بر حمایت‌های اسرائیل از گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه مانند «جبهه النصره» تاکید می‌کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *