هر گونه کوتاهی در انجام وظیفه از سوی کارکنان دولت اجحاف است در حق مردم

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حمید شکری در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان میانه با تبریک روز کارمند به همه کارکنان دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران، شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دولتمردان نمونه و الگوی ما مسئولین و دولتمردان هستند و باید با الگوگیری از آنها بتوانیم ادامه دهنده راه این شهدا در جهت خدمات رسانی بیشتر به مردم باشیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه مسئولین و کارکنان دولت حقوق بگیر دولت به شمار رفته و دولت نیز امور مالی خود را از ملت تامین می کند تاکید کرد: همه ما مسئولین و دولتمردان در اصل حقوق بگیر ملت به شمار می رویم و باید درانجام امور آنها غفلت نکنیم.

 

 

 

فرماندار میانه با اشاره به اینکه مردم با رای و اختیار خود تفویض اختیار کرده و آن را به دولت می سپارند افزود: این مردم هر وقت بخواهند می توانند سلب اختیار کنند.

 

 

 

 

شکری به بحث انتخابات و حضور مردم در پای صندوقهای رای اشاره کرده گفت: مردم با انتخاب خود مشخص می کنند که به کدام دیدگاه، خط مشی و برنامه رای  می دهند و اکنون ما بعنوان نمایندگان دولت انتخابی مردم که در صدر امور قرار گرفته ایم باید در جهت ارائه خدمت به مردم حرکت کنیم تا بتوانیم حق اعتماد آنها را ادا کرده و به خواسته های بحق آنها جامه عمل بپوشانیم.

 

 

 

وی با بیان اینکه طبق بازرسی های محسوس و نامحسوس بعمل آمده از ادارات میزان رضایتمندی بالاتر از میزان نارضایتی است  افزود:  این امر در سایه تلاش مسئولین و کارمندان وظیفه شناس و نمونه شهرستان حاصل آمده است.

 

 

 

شکری در ادامه از مسئولین و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا در مسیر سرمایه گذاری در شهرستان در برابر متقاضیان سرمایه گذاری طوری رفتار کنند که سرمایه گذاران بیشتری در جهت اشتغالزایی و رونق منطقه جذب شهرستان شوند  و در این خصوص از تمامی کسانی که در این راه و در جهت ایجاد یک اشتغال بیشتر در شهرستان قدم بر می دارند کمال قدردانی را دارم.

 

 

 

گفتنی است در پایان مراسم از کارمندان نمونه دولت در شهرتان میانه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *