اولین کار پیامبر(ص) پس از استقرار در مدینه تاسیس مسجد بود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، حجت الاسلام حسن امیرانژاد با بیان اینکه حکومت اسلامی و پیاده سازی برنامه ها و احکام دینی و اسلامی پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) در مساجد انجام می شد، اظهار کرد: معصومین(ع) هیچگاه به پایه گذاری کاخ های حکومتی نیاندیشیدند بلکه پایگاه حکومتی آنان، مساجد بود آنهم مساجدی ساده و بی آلایش و به دور از تجملات.

 

 

 

 

   وی ابراز داشت: اگر طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ما در مساجد انجام شود، بی شک به رونق امور اسلامی و رفع مشکلات مردم انجامیده و راه را برای نفوذ دشمن خواهد بست.

 

 

 

 

 

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه مساجد را پایگاه هایی محکم و ایمن برای جوانان عنوان کرد و با تذکر تلاش دشمن برای خالی سازی این سنگر اسلام، مسجد را مناسبترین مکان برای انجام عبادت، خدمت و فعالیتهای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: آرامش روحی و روانی موجود در مسجد را در هیچ مکان دیگری نمی توان یافت.

 

 

 

 

 

   حجت الاسلام امیرنژاد با یادآوری اینکه حرکت بزرگ انقلابی امام راحل(ره) از مساجد شروع شد و در زمان جنگ نیز پایگاه مناسبی برای اعزام رزمندگان بشمار می رفت، از ظهور حضرت ولیعصر(عج) از مسجد و تشکیل حکومتی جهانی در مسجد، خبر داد و افزود: آبادانی مساجد به معنای داشتن ظاهری زیبا و دلفریب نیست بلکه حضور جوانان و رونق فعالیتهای فرهنگی آنان است که مساجد را آباد می کند.

 

 

 

  انتهای پیام/

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *