انجمن خیریه مهرانه میانه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، در نشست شورای اجرایی انجمن مهرانه میانه با فرماندار ویژه شهرستان میانه، راههای تقویت و ساماندهی مساعدتهای مردمی و نحوه تحت پوشش قرار گرفتن بیماران سرطانی در این انجمن مورد بررسی قرار گرفت.

 

فرماندار ویژه میانه در این نشست به نیاز مبرم مردم برای استفاده از خدمات مهرانه با توجه به وسعت بیماری سرطان و لزوم اطلاع رسانی برای جلب کمکهای مردمی و خیرین  اشاره کرده گفت: جلب این مشارکتها  باید به شیوه های ابداعی و نوین در کنار روش های سنتی انجام گیرد.

حمید شکری مهرانه زنجان را افتخاری برای کشور عنوان نموده افزود: مهرانه زنجان تشکیلاتی منسجم و دارای برنامه و هدف است که امیدواریم در شهرستان میانه نیز شاهد سازماندهی منسجم تر با ایجاد رغبت بیشتر برای جلب مشارکتهای مردمی در راستای کاهش مشکلات بیماران سرطانی باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: مرکزیت انجمن مهرانه در زنجان توانسته از طریق جذب کمکهای مردمی چند بیمارستان و کلینیک تخصصی درمانی برای بیماران سرطانی ایجاد کرده و تمامی بیماران سرطانی استان زنجان را به کاملترین وجه ممکن تحت درمان قرار دهد.

 

 

شکری با اشاره به بازدیدی که اخیرا به همراه جمعی از خیرین، امام جمعه وقت و دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از مهرانه زنجان داشتند افزود: طی توافقی در این مراسم با راه اندازی مهرانه در میانه موافقت شده و از امروز فعالیت این نمایندگی به طور رسمی با معرفی اولین بیمار میانه ای جهت مداوا به مهرانه زنجان آغاز شد.

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *