اعطای ۱۲۰۰ سند به مردم شهرستان میانه به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال طی سال جاری

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی میانا، مدیر کل بنیاد مستضفان استان آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری ۱۲۰۰ سند عرصه مسکونی، زراعی و تجاری در شهرستان میانه در ۱۹۴ هزار و ۵۰۹ متر مربع مساحت به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال به واجدین شرایط در شهرستان میانه از سوی بنیاد مستضعفان با حضور ریاست عالی بنیاد مستضعفان اعطاء خواهد شد.

 

موسوی با بیان اینکه در شهرستان میانه ۶ هزار سند باید آماده و تحویل شود از اعطای ۶۰۰ سند در سال گذشته با ۴۳ هزارو ۱۳۴ متر مربع مساحت به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داده گفت: این اقدام از سوی بنیاد مستضعفان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری سبب رفع بسیاری از مشکلات مردم از جمله در حوزه دریافت تسهیلات و ضامن خواهد شد.

 

 

وی از هدفگذاری برای صدور ۱۵۰۰ سند دیگر تا پایان سال جاری اشاره کرده گفت: از این تعداد ۵۰۰ سند آماده شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۱۰۰۰ سند دیگر را آماده و واگذار کنیم.

 

 

موسوی در ادامه به استقبال از ریاست عالی بنیاد مستضعفان در شهرستان میانه در ساعت ۱۷ عصر ۳۱ مرداد اشاره کرده گفت: طی مراسمی با حضور جناب سعیدی کیا به صورت نمادین به ۱۴ نفر از جانبازان، خانواده شهدا و تحت پوششین بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) سند اعطا و مابقی بعد از مراسم در جمع تحویل مردم خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *